Zoek
Sluit dit zoekvak.
Zo blijf je in contact met je klanten in tijden van de corona-crisis
Op studiereis naar Dublin met RED online marketing en RMC Travel
Hoe word je (weer) dé expert in je vakgebied: 6 learnings
Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
Facebook gaat reisadverteerders helpen met ’trip consideration’
Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?

Meer Facebook

Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
Facebook gaat reisadverteerders helpen met 'trip consideration'
Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
KLM-klanten kunnen ticket boeken via servicebot
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Facebook, haar gebruikers en travel: traditioneel targeten, creatieve content maken of toch met pixels adverteren?
Breda University Talents: Hoe co-creatie leidt tot loyaliteit van je klanten
KLM’s Augmented Reality handbagagecheck beschikbaar in Messenger
Generatie Z staat op het punt Millennials te overtreffen
Facebook gaat reisadverteerders helpen met 'trip consideration'
Facebook Messenger op KLM.com volgende stap sociale mediastrategie
Welke Nederlandse reismerken scoren het best op social media?
Welke budgetmaatschappijen leveren de beste service volgens social media?
KLM-klanten kunnen ticket boeken via servicebot
Case: doorontwikkeling van de Tilburgse Kermis met hulp van een instameet in de lucht
Facebook, haar gebruikers en travel: traditioneel targeten, creatieve content maken of toch met pixels adverteren?

Beluister de travelnext podcast

Meest gelezen afgelopen 7 dagen

Na regen komt zonneschijn!

WTTC presenteert nieuwe rapporten over mogelijkheden en risico’s van AI

Riksja Travel gaat klantreis verder personaliseren en automatiseren

Uitbreiding samenwerking Travelport en Tourism Malaysia na succesvolle datagestuurde campagne

Airbus Tech Hub van start in Nederland

Inschrijven nieuwsbrief