• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

333TRAVEL investeert in Management Team

22 februari 2010 door Martin van Kranenburg

Per 1 april 2010 zal Frangken Tuhumena bij azië specialist 333TRAVEL in dienst komen in de functie van commercieel directeur. Frangken, voorheen werkzaam als directeur vliegvakanties bij Thomas Cook en als COO van Fox vakanties, zal de plaats van eigenaar Arno van Uffelen overnemen, die op zijn beurt de functie van Algemeen Directeur overneemt van Hans van den Born. Hans van den Born zal bij de inkomende agent van 333TRAVEL, Amazing Asia Tours, de functie van financieel adviseur op zich gaan nemen en verhuist terug naar zijn geliefde (in) Bangkok.

Martijn van der Linden, reeds vele jaren betrokken bij 333TRAVEL op het gebied van internet strategie en ICT, zal per direct de functie van marketingmanager gaan invullen.

333TRAVEL wil zich sterker gaan profileren als een touroperator voor maatwerk reizen en volledig verzorgde vakanties naar Azie en gelooft met deze nieuwe samenstelling van het management klaar te zijn om een volgende belangrijke stap in de ontwikkeling te maken. De ervaring en het netwerk van Frangken, gecombineerd met het mooie aanbod van 333TRAVEL, moeten garant staan voor een mooie toekomst voor het inmiddels 10-jarige bedrijf, aldus Arno van Uffelen.

Gerelateerde Berichten

  • Wat kunnen reviews bij revenue management betekenen?

    Reviews spelen een bepalende rol in het oriëntatieproces voor de hedendaagse reiziger en zijn hotelkeuze.…

  • Gastcollege NHTV Management Toerisme

    Vanochtend de dag begonnen met het geven van een gastcollega voor 40 vierdejaars studenten Management…

  • Een kijkje in het leven van Hielko van der Molen, manager E-commerce bij Fletcher Hotels

    Vind jij het ook zo interessant om te weten wat een manager e-commerce zoal doet…

Categorie: E-commerce Tags: Arno van Uffelen, Frangken Tuhumena, Martijn van der Linden

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Facebook technologie mobiel Booking.com Social Media Vakantiebeurs instagram Google destinatiemarketing TripAdvisor travel Airbnb reviews onderzoek hotels NHTV Expedia KLM reizen TUI

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring