Op dit moment leven we in een nieuwe werkelijkheid. Het zijn onzekere tijden waarin organisaties gedwongen worden om keuzes te maken zonder over alle informatie te beschikken. Organisaties die snel kunnen schakelen en duurzaamheid hierin meenemen zijn frontrunners in de huidige maatschappij. Wat zijn de belangrijkste factoren die succes van mislukking onderscheiden? Hoe reis je…Lees meer
Social media
Polarsteps biedt gedetailleerde reisplanning aan
De Nederlandse reisapp Polarsteps, biedt vanaf vandaag gedetailleerde reisplanning aan. Reizigers zien nu in één oogopslag alle vervoersopties voor hun volledige rondreis. Al ruim 1 miljoen Nederlandse reizigers gebruiken Polarsteps om hun trips te plannen, tracken en voor altijd te herinneren. De reiswereld lag weken lang stil en start op dit moment langzaam weer op….Lees meer
Schrijf je in voor de webinars van RED Online Marketing
RED Online Marketing heeft onlangs het nieuwe platform Comback Marketing gelanceerd, waar de komende tijd verschillende interessante webinars worden gehouden. Vandaag kan je meekijken met een unieke webinar van Google. Youtube is een niet te missen onderdeel van ons leven. Even opzoeken hoe je een ananas snijdt. Hoe ziet dat hotel in Thailand er precies uit?…Lees meer
Interview Roy Platje (RED Online Marketing): “Je moet het vakantieplezier blijven uitstralen”
RED Online Marketing heeft vorige week woensdag een nieuw platform speciaal voor de reis- en recreatiebranche gelanceerd: ComebackMarketing.nl. We spraken met Roy Platje (Eigenaar van RED Online Marketing) over het nieuwe initiatief, maar ook over hoe belangrijk het is om online aanwezig te zijn tijdens deze crisis. Met name de reis- en recreatiebranche worden op…Lees meer
Beleef Airbnb Experiences vanuit je eigen woonkamer
Airbnb kondigt vandaag de lancering van Online Experiences aan, een eenvoudige manier voor mensen om tijdens de COVID-19 crisis vanuit huis verbinding te maken, een inkomen te verdienen en digitaal te reizen. Nu mensen over de hele wereld thuisblijven ter bescherming van hun eigen gezondheid en die van anderen, vallen veel standaard activiteiten zoals naar…Lees meer
Zo blijf je in contact met je klanten in tijden van de corona-crisis
Het coronavirus raakt ons allemaal. Zeker de reisbranche wordt niet gespaard. Boekingen lopen terug, online bezoeken blijven uit. Goed in contact blijven met je klanten is essentieel. Maar hoe blijf je in tijden van crisis goed communiceren? Wat deel je wel en wat deel je niet? We geven je 7 tips om met een heldere…Lees meer
TeamAnimation introduceert marketingpakketten voor campings
Content is (nog steeds) key en bijna alle bedrijven lijken te investeren in contentcreatie. Ervoor zorgen dat je website op orde is door middel van blogs en landingspagina’s die SEO technisch in orde zijn, maar ook het beheren van je social media kanalen. Het zijn standaarden geworden waar je niet omheen kunt wanneer je je…Lees meer
Eerste Travel Startup Accelerator in Nederland gelanceerd
In april 2020 start het eerste accelerator programma volledig gericht op de reisbranche. Travel Impact Lab en Transavia initiëren deze accelerator; een programma waarbij reis-startups intensief worden begeleid om sneller en succesvoller te innoveren. Dit is uniek in het travel-domein. Bovendien is er veel ruimte voor disruptie binnen de reisbranche. Inmiddels hebben ook Riksja Travel…Lees meer
De toekomst volgens KLM
De manier waarop reizigers zoeken, boeken en op reis gaan, verandert. Hoe beïnvloeden technologie en de reiziger zelf het reizen in 2020? KLM blikt vooruit op de toekomst van reizen: van boeken via voice-technologie en duurzaam reizen met de trein als alternatief tot door de security met gezichtsherkenningstechnologie. G en Z en millennials gaan voor…Lees meer
Adverteren via YouTube: bereik is niet de sleutel, het gaat om de intentie
Voorheen werd video met name gebruikt voor branding en om zoveel mogelijk mensen te bereiken en te inspireren. Tegenwoordig zijn we in staat om video meer in te zetten als een performance-kanaal en dat zal de komende jaren doorgroeien, dat liet Omid Yazdanpanah van Google weten tijdens de Travel & Leisure Summit van RMC en…Lees meer