• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

50 euro actie Neckermann online goed uitgevoerd!

21 december 2007 door Martin van Kranenburg

In de reisbranche is veel ophef over de 50 euro actie van Neckermann. De discussie gaat over de ethiek van Neckermann, over het gebruik van de klantgegevens. Maar nu even los van deze discussie heb ik eens gekeken naar hoe de campagne online is ingezet.

Erg goed om te zien dat de verschillende schrijfwijzen van de actie naar de site doorverwijzen, zie  www.50eurocadeau.nl, www.50eurokado.nl, www.vijftigeurocadeau.nl, www.vijftigeurokado.nl.

En omdat mensen vaak een deel van de radiocampagne onthouden en daarna via een zoekmachine op zoek gaan heb ik ook meteen gecheckt wat er gebeurt als je het woord “cadeau” of “50 euro cadeau” ingeeft. En ja hoor, prima gedaan. Op deze keywoorden heeft Neckermann Adwords ingezet. Dus even los van de inhoud van de actie of de site, is de online marketing van deze actie in iedergeval op orde. Prima gedaan dus.

50 euro actie Neckermann

Gerelateerde Berichten

  • Daisycon start actie voor Haïti

    Op donderdag 21 januari organiseren de samenwerkende hulporganisaties de nationale actiedag 'Nederland helpt Haïti'. Als…

  • 50 plussers gevoelig voor online reisaanbiedingen

    De tijd komt er weer aan dat iedereen in Nederland gaat nadenken over zijn of…

  • 9de Online Marketing Blog Kermis

    De Online Marketing Blog Kermis is een online evenement dat bestaat uit leuke, interessanten en…

Categorie: Marketing Tags: 50 euro actie, Neckermann

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Expedia TUI KLM Facebook reviews NHTV Booking.com destinatiemarketing reizen TripAdvisor onderzoek technologie Vakantiebeurs Social Media Airbnb hotels travel Google mobiel instagram

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring