Keynote spreker Alan Moore komt op het Social Media Congres op 4 & 5 april vertellen over de kansen van social media voor business. De Britse keynote is auteur van het boek ‘No Straight Lines’ en oprichter van SMLXL.

 

Alan Moore
Alan Moore heeft als visionair een interessante kijk op de trends die onze wereld veranderen. In zijn boek ‘No Straight Lines: Making Sense of Our Non Linear World’ geeft hij met een provocerende serie van gedachten aan dat de wereld naar een mensgecentreerde en samenwerkende maatschappij gaat. Met zijn unieke kijk op deze trends weet hij vele bedrijven te inspireren om te transformeren tot een organisatie die de mens centraal stelt.

Congresdag 5 april
Naast Alan Moore die eerste spreker zal zijn op de congresdag van 5 april zijn er vele andere interessante sessies te bezoeken die dag. Zo wordt bijvoorbeeld de social media strategie van Philips besproken door Floris Regouin, Social Media Strategist en Online Consumer Experience Manager. Ook wordt de bijdrage van social media bij een loveable merk als Rituals besproken door Nicole Verburg, hoofd Marketing Rituals Cosmetics. Allemaal interessante cases van buiten de branche waar wij als travelbranche nog veel van kunnen leren.

Workshopdag 4 april
Naast een congres heeft het Social Media Congres een workshopdag op 4 april. Waarbij op een interactieve manier met het publiek wordt gediscussieerd en gekeken naar de mogelijkheden van social media voor business. Vier verschillende inspirerende workshops zullen u, als marketeer, helpen de wereld van social media te begrijpen en meer eigen te maken. Online reputatiemanagement, strategie, webcare, social mobile en ROI zullen onderwerpen zijn die aan bod komen tijdens deze dag.

Ga voor meer informatie en aanmelding naar Socialmediacongres.nl