• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

ANWB zoekt Search Marketeer

4 augustus 2010 door Martin van Kranenburg

ANWB Online is samen met de Winkels en het Contact Center onderdeel van Retail binnen de ANWB. De afdeling ANWB Online is verantwoordelijk voor de internetactiviteiten op www.anwb.nl. Dé site boordevol informatie, tips en het laatste nieuws op het gebied van verkeer, vakantie en vrije tijd, dé routeplanner, diverse webwinkels en het online reisbureau. Met elke maand meer dan 3,5 miljoen unieke bezoeken. Daarnaast is ANWB Online ook verantwoordelijk voor ANWB’s mobiele activiteiten via mobiel internet, iPhone-apps, etc. Een afdeling die dus continu in ontwikkeling is!

Search Marketeer (Adwords en SEO Specialist) (38 uur)
Als Search Marketeer ben je verantwoordelijk voor de traffic (SEO+ SEA) die vanuit de zoekmachines vandaan komt op anwb.nl en ben je de Adwordscampagnes aan het optimaliseren. Daarnaast adviseer je collega’s over SEO.

Wat ga je doen?
•Je analyseert en optimaliseert de betaalde Search (SEA – metname Adwords-) op ANWB.nl.
•Je geeft advies over hoe we beter gevonden kunnen worden (SEO).
•Je neemt deel in projecten om de vindbaarheid bij Google te verbeteren.
•Je overlegt met Klantcommunicatie hoe Campagnes te optimaliseren.
•Je overlegt met interne klanten hoe search beter in te zetten.

Meer weten, lees dan meer over de vacature Search Marketeer.

Gerelateerde Berichten

  • Bizztravel zoekt Webanalist en Search Marketeer

    Bizztravel is een toonaangevend e-commerce bedrijf in de snel groeiende online reisbranche. Wanneer je kiest…

  • KRAS zoekt Online marketeer en Webredacteur!

    De afdeling E-commerce van KRAS (Ammerzoden) heeft tot doel om het informatie- en verkoopkanaal internet…

  • Topic Travel zoekt online marketeer

    Gespot op de site van Topic Travel. Topic Travel zoekt een online marketeer. De functie: Als…

Categorie: Marketing, Zoekmachine marketing Tags: Search marketeer, Search marketeer ANWB

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

instagram Facebook hotels reizen onderzoek Airbnb destinatiemarketing mobiel Expedia NHTV travel technologie TripAdvisor Vakantiebeurs Social Media Google Booking.com KLM reviews TUI

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring