• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Website van het Jaar: Arke, D-reizen & .. zijn genomineerd

17 augustus 2012 door Martin van Kranenburg

De 12 genomineerden voor de Website van het Jaar 2012 in de categorie Vrije tijd & Reizen zijn bekend. Van 17 september tot en met 26 oktober kan weer gestemd worden. In totaal zijn er meer dan 250 websites genomineerd voor de Beste Website van het Jaar verkiezing. De winnaar wordt op 15 november bekend gemaakt. Het onderzoek wordt dit jaar voor het elfde achtereenvolgende jaar uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MetrixLab in samenwerking met Emerce.

Website van het Jaar

Er zijn twee prijzen te verdelen in elke categorie. Een prijs voor de beste website met de hoogste gemiddelde score voor inhoud, navigatie en ontwerp. De site met het hoogst aantal stemmen wint de prijs voor populairste website. Vorig jaar ging Wintersporters.nl aan de haal met de beste Website van het Jaar 2011 en Vakantieveilingen had het meest aantal stemmen. Dat is ook niet zo gek als je weet hoeveel Facebook fans ze hebben opgebouwd. Die gaan dus weer veel kans maken dit jaar.

Naast Arke en D-reizen zijn dit jaar de volgende bedrijven genomineerd: Expedia.nl, Hotelaanbiedingen.nl, Hotelspecials.nl, KLM, Neckermann.nl, Oad, TravelBird.nl, Vakantieveilingen.nl, Wintersporters.nl en Zoover.

Afbeelding: acaben

Gerelateerde Berichten

  • Vakantiestresstest, Spin Awards
    D-reizen Vakantiestresstest genomineerd voor Spin Awards

    De D-reizen Vakantiestresstest is genomineerd voor de Spin Awards in de categorie beste campagne website.…

  • Landal, Sunweb en Corendon genomineerd voor de Thuiswinkel Awards

    De genomineerden voor de Publieksprijzen onder de Thuiswinkel Awards zijn bekend. Op 25 maart wordt…

  • sneeuwhoogte arke app - webcam
    #1 wintersport website en #1 wintersport app bundelen krachten

    De #1 wintersport website en #1 wintersport app bundelen dit wintersportseizoen hun krachten: Arke is…

Categorie: E-commerce Tags: Arke, D-reizen, Website van het jaar

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reizen TUI KLM Airbnb instagram Vakantiebeurs NHTV Expedia Google reviews TripAdvisor onderzoek technologie Booking.com mobiel Social Media travel hotels Facebook destinatiemarketing

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring