• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Cheqqer van TUI gaat internationaal

15 oktober 2009 door Martin van Kranenburg

Sandra Leonhard, Director Web Strategy & Business Development bij TUI Travel PLC, heeft op het event Eye for Travel in Praag een presentatie gegeven over de rol die het in Nederland geïnitieerde Cheqqer gaat spelen in de strategie van deze leidende speler in de leisure reisbranche.

Op Cheqqer.nl kunnen consumenten vakantiebeoordelingen en -aanbevelingen lezen en delen. Als spreker op de Social Media Strategies Conferentie gaf Leonhard inzicht in de ambitie van TUI Travel PLC om Cheqqer, nu nog in beta fase, uit te bouwen tot een internationale community waar reizigers inspiratie vinden voor hun vakantie op basis van aanbevelingen van ‘like minded’ reizigers. Adverteerders biedt Cheqqer hoogwaardige traffic en sales mogelijkheden.

Leonhard gaf antwoord op de vraag welke rol Social Media spelen voor TUI Travel PLC. TUI Travel PLC heeft ruim 30 miljoen klanten. Die brengen miljoenen individuele vakantie-ervaringen en beoordelingen met zich mee. Al deze ervaringen kunnen worden gedeeld via de Cheqqer community. Zo zijn er in de afgelopen tijd via verschillende Social Media door TUI Travel PLC ruim 1 miljoen reviews verzameld. Deze waardevolle informatie wordt op korte termijn via Cheqqer voor reizigers beschikbaar. Op die manier zal Cheqqer in de toekomst steeds meer de rol vervullen van een inspiratiesite die reizigers aanbevelingen biedt waarmee zij hun individuele vakantie-ervaring kunnen creëren.

Gerelateerde Berichten

  • Tui Travel gaat 100 Britse reiswinkels sluiten

    Tui Travel dat vakantiereizen verkoopt aan 27 miljoen klanten in 20 landen, gaat ongeveer 100…

  • TUI trekt stekker uit Cheqqer

    TUI is gestopt met Cheqqer, het platform voor vakantiebeoordelingen dat twee jaar geleden werd geopend.…

  • Nederlandse vliegticketmachine Paperflies gaat internationaal

    Wat begon als eenvoudige 'Daily Deal' website is inmiddels uitgegroeid tot een uitgebreide zoekmachine voor…

Categorie: E-commerce Tags: Cheqqer.nl, Sandra Leonhard

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com technologie NHTV reizen mobiel Facebook hotels travel instagram TUI TripAdvisor Vakantiebeurs Airbnb Expedia Social Media destinatiemarketing onderzoek KLM Google reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring