Op 21 mei barst hét grootste event van de Benelux op het gebied van online advertising en marketing los! Dit jaar zullen duizenden marketeers naar de Beurs van Berlage komen om te netwerken en om het nieuwste over online marketing, advertising en interactive media te horen. De gehele beurs zal worden gebruikt, met meer dan 15 zalen en 4000m2 vloeroppervlak.

 Het wordt een parade van activiteiten zoals doorlopende sessies, happenings, paneldiscussies, workshops en round tables. Een dag in het teken van uitwisselen van kennis, tactics, best practices, informatie uit cases en het opdoen van contacten.

Social

Natuurlijk is social hot! Daarom op Digital Marketing Live! kennis en inspiratie over onder andere Social advertising, Analytics & monitoring, Webcare, Social recruitment, Pinterest, Contentmarketing en Communities. Met bijvoorbeeld sessies over hoe je Social Media business as usual maakt en welke vorm van Social marketing voor jou werkt. Campagnes en cases van mooie merken afgewisseld met boeiende sprekerssessies.

Mobile

Krijg hier je update over de laatste ontwikkelingen en insights in de mobile markt, de toepassingen en de mogelijkheden van mobiel, maar ook praktische kennis en inspirerende cases. Alles over mobile campaigns, mobile advertising en game advertising.

Customer Dialogue

Praktische, vernieuwende en inzichtgevende sessies over CRM, Customer loyalty, Content marketing, Conversion, Emailmarketing, Analytics, Activation en Campaigns.

Digital Advertising

Alles wat je wilt weten over Campaigning Affiliate marketing, Mediaplanning, Mediabuying, Automated trading, Performance based advertising en Audience targetting. Maar ook expertsessies en cases over Video advertising, Native advertising, Advertising analytics, Lead generation en Search.

In het pop-up café komen al deze onderwerpen en meer aan bod aan de round tables. Ga dieper in op de materie, stel vragen aan de sprekers en discussieer met vakgenoten.

Travel represented:

Ook de digital marketing goeroes uit travel & hospitality hebben zich verzameld rondom DML. Een aantal interessante sprekers die het zeer de moeite waard maken (los van alle weerzinwekkende branchevreemde digital natives.

Viktor van der Wijk – KLM

Viktor van der Wijk is Director Digital Marketing binnen de E-commerce divisie van KLM. Zijn team is verantwoordelijk voor de wereldwijde performance based on-line marketing activiteiten en de Social Commerce & Social Service activiteiten van KLM. Viktor heeft een financiële achtergrond en is sinds 1999 werkzaam bij KLM. Hij is actief geweest in diverse commerciële functies binnen het bedrijf, waaronder twee jaar op het hoofdkantoor van Air France in Parijs. Sinds juli 2011 is hij werkzaam in zijn huidige functie als manager van 30 digital marketeers, die on-line sales conversie campagnes ontwikkelen, en 100 social media service medewerkers, die 24/7 in tien talen social service werkzaamheden verrichten via Twitter en Facebook, met de belofte aan fans & volgers om binnen 1 uur te reageren.

Marjolein Schmidt – Crans – ANWB media

Marjolein Schmidt – Crans werkt sinds 3,5 jaar bij ANWB Media als Online Accountmanager en is verantwoordelijk voor het adviseren van klanten op het gebied van online media campagnes. Hiervoor werkte ze als accountmanager bij het AD, waarna ze de overstap maakte van print naar online.

De verdere line up..

De verdere line-up is gigantisch. Twitter, Heineken, LinkedIn, Unilever, Sanoma Media, TNS NIPO, ING en ga maar door.
Voor het complete programma klik je hier.

Aanmelden?

Er zijn nog een aantal kaarten beschikbaar voor DML op 21 mei.