• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Creëer de ultieme boekings ervaring [webinar]

7 oktober 2012 door Annelies Hulshof

De ervaring van de klant tijdens en na het boeken kunnen van je eenmalige klant een levenslange ambassadeur maken. Maar dan is het zaak dat je zorgt voor de ultieme boekings ervaring tijdens dit proces. Forrester Research heeft regelmatig webinars en dit keer werd in een uur duidelijk gemaakt hoe je voor je klanten de ultieme boekingservaring kunt creëren. Neem zeker even een uurtje de tijd om het webinar te bekijken. 

Wat wordt behandeld?

Op het moment dat potentiële klanten eenmaal op boeken hebben geklikt, zijn er vele manieren om het gedeelte dat daarna komt persoonlijk af te handelen. Enkele tips die in de webinar voorbij zullen komen:

  • Je dient echter de data goed te begrijpen om een relevantere beleving neer te zetten. Met deze dat kun je bijvoorbeeld extra services en activiteiten aanbieden op de destinatie zelf.
  • Speel in op de vragen die klanten hebben en zorg voor juiste antwoorden die misschien gerelateerd zijn aan de geboekte destinatie.
  • Voordat de klant op reis gaat kun je meerdere interactie momenten hebben. Deze kun je gebruiken om aanbiedingen te doen op het juiste moment, in de juiste context.
  • Ook na de reis kun je ervoor zorgen dat je aandacht geeft aan je klant

Bekijk het webinar op Monetate (duur: 1 uur).

The Ultimate Customer Journey

Mocht je graag verder willen brainstormen over de ultieme customer journey in de reisbranche, ga dan zeker op 10 oktober naar Oracle. Zij organiseren samen met NewRatio een inspiratiebijeenkomst waarbij het doel is: een ultieme klantervaring realiseren. Niet door dit allemaal zelf te bedenken maar juist door met elkaar hierover van gedachten en ideeen te wisselen en elkaar te inspireren. Zie hier meer informatie [pdf].

Gerelateerde Berichten

  • #Socialmonday: Marketeers, hoe realiseren jullie een kwalitatieve klanten ervaring via alle apparaten en kanalen in alle regio's en talen?

    Wat vinden klanten ervan als reacties via Twitter eerder worden afgehandeld dan reacties die via…

  • De nieuwste technologieën inzetten om de guest experience en boekings te verhogen

    Op donderdag 8 maart 2012 heeft Kim van den Wijngaard (Olery) op de ITB Berlijn beschreven…

  • Hoe creëer je de ultieme online reis propositie zonder (goede) data?

    In een reeks van zes filmpjes vertellen marketingcollega’s van A-merken over hun verhaal rondom de…

Categorie: E-commerce Tags: boekings ervaring, Customer Journey, forrester research, webinar

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Vakantiebeurs onderzoek TUI KLM hotels Airbnb Social Media technologie TripAdvisor reizen Facebook Booking.com mobiel Expedia NHTV destinatiemarketing travel Google instagram reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring