• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Curaçao lanceert “Beleef het zelf”-campagne

15 oktober 2018 door Dylan Cinjee

Deze maand rolt het Curaçao Toeristen Bureau een wereldwijde branding campagne uit met de naam “Feel It For Yourself”. In Nederland zal deze campagne zichtbaarheid krijgen als de “Beleef het zelf”-campagne. De focus ligt hierbij op de rijke geschiedenis, de authentieke sfeer en het unieke scala aan bezienswaardigheden en activiteiten die er te zien en te doen zijn op het eiland.

De campagne nodigt bezoekers uit om zelf op ontdekkingstocht te gaan om die veelzijdige vibe maximaal te kunnen ervaren. In adembenemende advertenties, geïnspireerd op de zinderende schoonheid van het eiland, knallen de paarsblauwe kleurschakeringen van de zee en de oranje-roze gloed van de zonsondergang eruit. Het zijn opvallende elementen waarmee Curaçao zich onderscheidt van de rest van de regio en impact wil creëren in de markt.

De authentieke puurheid, de Europees aandoende architectuur en de mooie stranden, al dan niet verborgen in kleine baaien, geven Curaçao een geheel eigen karakter dat zowel avonturiers tot liefhebbers van het strand of geschiedenis en cultuur aantrekt. De slogan “Curaçao. Beleef het zelf,” brengt de belofte met zich mee dat elk type reiziger, onafhankelijk van ras of seksualiteit, welkom is om Curaçao op eigen wijze te ervaren en te ontdekken. “Het is eindelijk zover: we kunnen de nieuwe branding campagne van Curaçao onthullen, eentje die perfect het levendige en authentieke karakter van het eiland personifieert”, vertelt Hugo Clarinda, Deputy Director van het Curaçao Toeristen Bureau. “De visuals die zijn gebruikt weerspiegelen niet alleen de bruisende energie van het eiland, maar stralen ook uit dat Curaçao een bestemming is die elk type reiziger met open armen verwelkomt.”

De nieuwe internationale campagne zal te zien zijn in Nederland, Duitsland, België, Colombia, Brazilië, Venezuela, het Caribisch gebied, Canada en de VS (met name in New York, Miami en Charlotte) evenals in andere markten die een directe verbinding met het eiland hebben. In Nederland is Bengelmedia verantwoordelijk voor de implementatie van de campagne.

Gerelateerde Berichten

  • KLM lanceert crossmediale campagne "Stop the hassle"

    Centraal in de campagne staat de actiesite stopthehassle.klm.com, waar Mike bezoekers uitnodigt hun dagelijkse 'hassles'…

  • Four Seasons lanceert online campagne #IgniteTheSpark

    Het Four Seasons hotel heeft een leuke crossmediale, online campagne gelanceerd die ik graag even…

  • Vechtdal lanceert online campagne om naamsbekendheid te vergroten

    Het Vechtdal positioneert zich als kinderparadijs en geeft een vakantie weg voor 12 personen via…

Categorie: Destinatiemarketing, Marketing, TravelNieuws Tags: beleving, campagne, curacao, marketing

Over Dylan Cinjee

Dylan Cinjee is de Community Manager bij TravelNext.nl. Daarnaast werkt hij al enkele jaren als redacteur bij vakblad TravelPro en Business Traveller Nederland. “De reisbranche is enorm dynamisch en staat nooit stil. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat er kan gebeuren. Bestemmingen komen en gaan, innovaties volgen elkaar op en de startups schieten als paddenstoelen uit de grond. TravelNext is daarom een mooie toevoeging aan ons portfolio.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reizen mobiel NHTV reviews Expedia KLM Booking.com Social Media Facebook onderzoek TripAdvisor Vakantiebeurs Airbnb technologie instagram TUI Google destinatiemarketing hotels travel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext