D-reizen is dinsdagavond 8 januari uitgeroepen tot ‘Leerbedrijf van het Jaar 2008’ . De prijsuitreiking vond plaats tijdens de Vakantiebeurs in Utrecht. De commissie heeft D-reizen de titel ‘Leerbedrijf van het Jaar 2008 Reizen’ onder meer toegekend vanwege de inspanningen die zij levert om stagiaires via maatwerk goed en gestructureerd op te leiden. De commissie hanteert onder meer als criteria: betrokkenheid bij het opleidingsproces, visie op opleiden, aanwezigheid opleidingsplan, personeelsbeleid, opleidingsklimaat, deelname aan activiteiten en de opleidingsresultaten. Op basis hiervan is de titel ‘Leerbedrijf van het Jaar 2008 Reizen’ toegekend.
Over Martin van Kranenburg
In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.