• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

D-reizen slijt last-minutes via 2.800 schermen

27 juni 2013 door Redactie Twinkle

D-reizen biedt iedere dag nieuwe last-minutes aan op schermen in de openbare ruimte. Als de ‘dagdeal’ is uitverkocht, wordt de aanbieding niet meer getoond. Naar eigen zeggen zet D-reizen het outdoor-kanaal voor het eerst als sales-tool in.

Outdoor-campagnes waren tot nog toe vooral bedoeld om het merk D-reizen te promoten. Met de nieuwe campagne probeert de nummer 12 van de Travel 30 (onderdeel van de Twinkle100) passanten actief tot boeken te bewegen. ‘Dit is een nieuwe manier van digital out-of-home’, legt Kas Seijkens uit. Hij is accountmanager van Central Station NL, het bureau dat de campagne voor D-reizen ontwikkelde.

Koppeling
De campagne van D-reizen draait tijdens de ‘MaDiWoDo weken’ op 2.800 digitale schermen in onder meer tankstations, supermarkten, treinstations en sportscholen. Wat de reisketen nu niet doet, maar wat volgens Seijkens wel kan, is voorbijgangers oproepen een reis direct via hun smartphone te boeken. ‘Die koppeling wordt nu niet expliciet gelegd ,omdat D-reizen niet teveel tegelijk wil communiceren. Je kunt op de schermen bijvoorbeeld ook een afteller plaatsen, om de urgentie verder te vergroten.’

Jip & Janneke systeem
Tijdens de schermcampagne van D-reizen verschijnt iedere dag om 11.00 uur een nieuwe reis op D-reizen.nl en op de schermen. De aanbieding is 24 uur te zien, tenzij de reis is uitverkocht. Seijkens: ‘Dan verschijnt er een virtueel bordje “uitverkocht” en komt standaard campagnemateriaal in beeld.’ De keten zit zelf aan de knoppen van een ‘Jip & Janneke systeem’, aldus Seijkens, waarmee het de aanbieding van de dag kan uploaden en desgewenst kan aanpassen naar regio.’Zo zou je reizen vanaf bepaalde airports bijvoorbeeld alleen in een bepaalde straal rondom het vliegveld kunnen tonen.’

Gerelateerde Berichten

  • D-reizen start vakantieadvies via sociale media

    D-reizen start een pilot met het geven van vakantieadvies via sociale media. De reisorganisatie biedt…

  • D-reizen toont en test nieuwe site

    D-reizen geeft op een subdomein een voorproefje van zijn langverwachte nieuwe site. E-commerce Manager Frans…

  • D-reizen verrijkt customer experience met wereldwijd entertainment via Tiqets

    Voortaan kunnen klanten van D-reizen gebruik maken van lokaal entertainment aanbod op allerlei bestemmingen wereldwijd.…

Categorie: E-commerce Tags: Central Station NL, D-reizen, D-reizen.nl, Kas Seijkens, MaDiWoDo weken, narrowcasting, outdoor, schermen, Travel 30, Twinkle100

Over Redactie Twinkle

Twinkle is als vaktitel concreet over e-commerce. De redactie blogt actief mee op TravelNext over nieuws en ontwikkelingen in de reisbranche.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com NHTV travel Facebook technologie reizen instagram TUI mobiel Google TripAdvisor reviews KLM hotels Vakantiebeurs Expedia onderzoek Airbnb Social Media destinatiemarketing

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring