• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

De beste online campagnes op Emerce Performance

20 november 2011 door Martin van Kranenburg

Nederland loopt voorop op het gebied van Persuasion Marketing. Tijdens Emerce Performance, op 1 december aanstaande, wordt u onder meer bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van conversie, persuasion architecture en persona marketing. De concrete praktijkcases van onder meer FBTO, NN, Philips, De Telefoongids, Nuon, VikingDirect en een groot aantal charities laten tevens zien hoe u deze methoden zelf succesvol in kunt zetten. Emerce Performance gaat over de best werkende campagnes, hoe u optimaliseert, wie u moet inschakelen, wat de concurrentie doet en hoe u het beter kunt doen. In de ca. 30 expertsessies en cases delen marketeers en mediaplanners hun kennis en ervaringen aan de hand van geleerde lessen en succesfactoren.

Onderwerpen die deze dag aan bod komen:
Hoe gaat een specifieke website als funda om met een ontwikkeling als performance based adverteren en welke randvoorwaarden stelt funda bij deze manier van adverteren. Hoe zet ik Affiliate Marketing succesvol in? De kritische succesfactoren van een proven concept door Caroline Portier. Hoe realiseer je maximaal online rendement: continue werken aan hogere winstniveaus. Real time bidding in de praktijk aan de hand van ervaringen bij Essent. De impact van tv op online performance kanalen. Een multi-channel campagne; wat levert het eigenlijk op?

Check het programa en de sprekers op www.emerce.nl/performance

Gerelateerde Berichten

  • Topic Travel zoekt online marketeer

    Gespot op de site van Topic Travel. Topic Travel zoekt een online marketeer. De functie: Als…

  • Jonas de Groot over Performance based advertising

    Jonas de Groot is marketing manager bij de Sundio groep en verantwoordelijk voor de Nederlandse…

  • Emerce Travel Insight

    Bij Emerce Insight word je in een dag bijgepraat over alle innovaties op het gebied…

Categorie: Marketing, Online advertising, Travel Events Tags: Emerce Performance

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reizen travel instagram Airbnb Booking.com hotels Google Expedia Facebook NHTV KLM technologie onderzoek mobiel destinatiemarketing TripAdvisor TUI reviews Vakantiebeurs Social Media

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext