Nederland loopt voorop op het gebied van Persuasion Marketing. Tijdens Emerce Performance, op 1 december aanstaande, wordt u onder meer bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van conversie, persuasion architecture en persona marketing. De concrete praktijkcases van onder meer FBTO, NN, Philips, De Telefoongids, Nuon, VikingDirect en een groot aantal charities laten tevens zien hoe u deze methoden zelf succesvol in kunt zetten. Emerce Performance gaat over de best werkende campagnes, hoe u optimaliseert, wie u moet inschakelen, wat de concurrentie doet en hoe u het beter kunt doen. In de ca. 30 expertsessies en cases delen marketeers en mediaplanners hun kennis en ervaringen aan de hand van geleerde lessen en succesfactoren.

Onderwerpen die deze dag aan bod komen:
Hoe gaat een specifieke website als funda om met een ontwikkeling als performance based adverteren en welke randvoorwaarden stelt funda bij deze manier van adverteren. Hoe zet ik Affiliate Marketing succesvol in? De kritische succesfactoren van een proven concept door Caroline Portier. Hoe realiseer je maximaal online rendement: continue werken aan hogere winstniveaus. Real time bidding in de praktijk aan de hand van ervaringen bij Essent. De impact van tv op online performance kanalen. Een multi-channel campagne; wat levert het eigenlijk op?

Check het programa en de sprekers op www.emerce.nl/performance