Vanaf 1 juni biedt Droam last-minute reizigers ook de mogelijkheid gebruik te maken van betaalbaar mobiel internet in het buitenland. Zij openen daartoe een uitgifte balie op luchthaven Schiphol. Droam speelt hiermee in op de grote vraag van haar last-minute klanten om het reserveringstraject te vergemakkelijken en een fysieke plek te hebben waar men Droam kan ophalen, betalen en retourneren. Ook reizigers naar Nederland en Europa besparen verzendkosten door de uitgiftebalie op Schiphol.

Droam op luchthaven Schiphol
Deze uitgiftebalie voorziet in de grote vraag naar efficiënte afhandeling van Droam. Last-minute beslissers en reizigers die regelmatig via luchthaven Schiphol vertrekken kunnen nu Droam ophalen en bij terugkomst weer achterlaten op luchthaven Schiphol. Tevens kunnen klanten de borg fysiek betalen bij deze balie.

Besparing voor reizigers naar Nederland en Europa
Reizigers uit het buitenland met als bestemming Nederland en Europa kunnen ook gebruik maken van de uitgiftebalie van Droam. Er wordt naast de kostenbesparing van mobiel internet op reis ook bezuinigd op de kosten van het versturen en retourneren van Droam.

Phillip Actor, oprichter van Droam: ‘Wij ontvangen dagelijks verzoeken van potentiele klanten die graag op zeer korte termijn van Droam gebruik willen maken. Wij willen deze klanten niet teleurstellen en zodoende openen wij deze uitgiftebalie op een van de belangrijkste en meest servicegerichte luchthavens van Europa; Schiphol.

Wat is Droam, en hoe werkt het?
Het apparaatje, Droam genaamd, maakt een draadloze verbinding met het internet. Droam geeft dit signaal door als wifi-verbinding naar tot wel 5 apparaten. Denk hierbij aan een laptop, mobiele telefoon, gameconsole en tablet zoals de iPad. Droam wordt gebruikt naast de mobiele telefoon, het eigen nummer blijft dus bereikbaar. Kortom: Droam werkt heel eenvoudig en het maakt data roamen een stuk goedkoper.