Het is een drukke maand in congresland en de Reisbranche en de term 2.0 is een hype. Op 1 november was het RMC Wegener symposium, op 22 november het e-marketing congres van Emerce Insight Travel & Tourism, en een week later op 30 november de Reisrevue Automatiseringsdag (gratis voor RMC leden) met als voornaamste onderwerp de (on)mogelijkheden van Internet 2.0.

Heb je donderdag 22 november nog tijd in je agenda en 395,- over voor de verhalen en ervaringen van tiental sprekers dan kan je nu ruim 300,- euro korting.

Aanmelden kan via www.emerce.nl/insight onder vermelding van ‘RMC-lid’. Inschrijvers krijgen per omgaande een bevestiging met alle details.

Spreker is onder andere Marco Derksen van Marketingfacts, die een overzicht geeft van alle Web 2.0 toepassingen op reissites, in Nederland en het buitenland. Verder zijn er vanuit de branche bijdragen van Lex Beins (Cheaptickets), Gino Goossens (Elmar), Jonas de Groot (Sunweb), Werner van Disseldorp (Disma), Dennis van Wijk (ATP), Ryan Batelaan (VacanceSelect), Jacob Verschuur (Liberty TV) en Marcel Beemsterboer (Inpakken & Wegwezen). Aan de orde komen zeker de grote uitdagingen in de online-reisindustrie: user generated content, dynamic packaging, affiliate marketing en eCRM.

Aanmelden kan via www.emerce.nl/insight onder vermelding van ‘RMC-lid’. Inschrijvers krijgen per omgaande een bevestiging met alle details.