• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Emerce Lastminute van 699,- voor 395,-

13 november 2007 door Martin van Kranenburg

Het is een drukke maand in congresland en de Reisbranche en de term 2.0 is een hype. Op 1 november was het RMC Wegener symposium, op 22 november het e-marketing congres van Emerce Insight Travel & Tourism, en een week later op 30 november de Reisrevue Automatiseringsdag (gratis voor RMC leden) met als voornaamste onderwerp de (on)mogelijkheden van Internet 2.0.

Heb je donderdag 22 november nog tijd in je agenda en 395,- over voor de verhalen en ervaringen van tiental sprekers dan kan je nu ruim 300,- euro korting.

Aanmelden kan via www.emerce.nl/insight onder vermelding van ‘RMC-lid’. Inschrijvers krijgen per omgaande een bevestiging met alle details.

Spreker is onder andere Marco Derksen van Marketingfacts, die een overzicht geeft van alle Web 2.0 toepassingen op reissites, in Nederland en het buitenland. Verder zijn er vanuit de branche bijdragen van Lex Beins (Cheaptickets), Gino Goossens (Elmar), Jonas de Groot (Sunweb), Werner van Disseldorp (Disma), Dennis van Wijk (ATP), Ryan Batelaan (VacanceSelect), Jacob Verschuur (Liberty TV) en Marcel Beemsterboer (Inpakken & Wegwezen). Aan de orde komen zeker de grote uitdagingen in de online-reisindustrie: user generated content, dynamic packaging, affiliate marketing en eCRM.

Aanmelden kan via www.emerce.nl/insight onder vermelding van ‘RMC-lid’. Inschrijvers krijgen per omgaande een bevestiging met alle details.

Gerelateerde Berichten

  • Emerce Travel Insight

    Bij Emerce Insight word je in een dag bijgepraat over alle innovaties op het gebied…

  • Emerce Travel Insight gemist?

    De Emerce Insight Travel van donderdag 22 november 2007 gemist? Geen probleem want gelukkig is…

  • Emerce Insight Travel (het complete verslag)

    Verslag door Bart Voets (hotelspecials.nl) Op 11 december vond de Emerce Insight Travel & Tourism…

Categorie: E-commerce Tags: Elmar, Emerce Insight Travel & Tourism, Inpakken en wegwezen, Liberty TV, Marketingfacts

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

NHTV Booking.com Facebook Expedia reviews KLM mobiel Airbnb Google Vakantiebeurs reizen TUI destinatiemarketing onderzoek hotels TripAdvisor travel Social Media technologie instagram

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring