De bibliotheek van social media cases in de travel wereld zijn redelijk vaak KLM-blauw gekleurd. En ook vandaag voegt KLM weer een nieuwe case aan het bestaande rijtje toe. Maak kennis met Flynt, de Very Interactive Puppet van KLM. Vandaag is zijn eerste dag bij KLM om het social media team te versterken. 

Flynt op Facebook

Op zijn eigen Facebook pagina is nader kennis te maken met Flynt met zijn KLM-blauw gekleurde ogen. Zijn liefde voor sneeuwbollen en pindakaas, zijn onhandigheid en gespannenheid voor de eerste dag op zijn nieuwe baan, alles geeft deze grote frequent flyer prijs.

Bonnie Parren, één van de social media redacteuren zegt tegen DutchCowgirls: ‘Flynt helpt ons om lastige onderwerpen bespreekbaar te makenHij kan bijvoorbeeld uitvoerig onze nieuwe producten testen, bestemmingen onder de loep nemen en de organisatie van binnenuit laten zien. Op een typische Flynt-manier; licht kritisch en onhandig omdat hij net de ‘Social Media boot’ gemist heeft. Hij kan echter een boel compenseren door zijn levensevervaring en nieuwsgierige aard.

Flynt van KLM