• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Gratis overnachten bij meer dan 10.000 volgers op Instagram

5 september 2013 door Annelies Hulshof

Een boutique hotel in Sydney pakt het wel heel slim aan om het creëren van visuele content te stimuleren bij haar gasten. Heb je namelijk meer dan 10.000 volgers op Instagram, dan nodigt 1888 hotel Sydney je uit om een nacht gratis bij hen te komen overnachten. Daarnaast wint er elke maand een gast die de mooiste Instagramfoto maakt van het hotel een gratis overnachting. Waarom ze dit doen? Dit is de ultieme manier om bij de vrienden van de bewuste gasten in de kijker te komen.

1888 Sydney

Naast dat het hotel zelf een plaatje is, refereert de naam van het hotel naar het jaar dat Kodak gelanceerd is. Het hotel doet de fotografie eer aan door instagram-vriendelijke wandelkaarten aan te bieden aan haar gasten.

instawalk

Daarnaast showt het hotel op MAC’s bijzondere instagramfoto’s die hun gasten maakten, en hebben ze een ‘selfie’ ruimte om je als gast van het hotel in de eeuwigheid vast te leggen op de digitale gevoelige plaat.

Bekende Youtuber Toby Turner heeft zichzelf al succesvol vastgelegd in de ‘selfie’, met aardig wat publiciteit van dien.

1888 hotels selfie

Bereik de vrienden van je gasten

We weten inmiddels allemaal dat we het meeste aannemen van onze eigen vrienden en bekenden. Het is voor een organisatie zoals een hotel dus van belang om deze volgende kring te bereiken. 1888 Hotel doet dat door haar gasten via Instagram zijn of haar vrienden te inspireren voor een ritje Sydney en een verblijf in dit prachtige hotel.

Chief Executive Officer Paul Fischmann vertelde aan Mashable: “Er is altijd een sterke, intrinsieke band tussen reizen en fotografie, maar de opkomst van sociale media en Instagram heeft het delen van foto’s een nog groter deel van de ervaring van de reiziger gemaakt. Mensen willen niet alleen bezoeken en verblijven in prachtige plekken, ze willen het ook vast leggen en delen met hun vrienden en netwerken als het gebeurt.”

Volgens Fischmann is het hotel doordrenkt met sociale media omdat ze zich ervan bewust zijn dat reizigers graag hun bijzondere verblijven vastleggen en delen met hun netwerk.

Gerelateerde Berichten

  • instagram-stories-in-travel
    4 redenen om Instagram Stories te gebruiken in travel

    Instagram Stories mag dan vooral besproken worden vanwege de gelijkenis met Snapchat Stories; voor travel…

  • Vrienden en familie hebben meeste invloed bij keuze hotel

    Ga bij jezelf eens na wat voor jou het kanaal is waar jij inspiratie vandaan…

  • De ultieme social media strategie in travel

    Australië was in 2012 volgens Tourism Australia de meest besproken globale bestemming op Facebook, Google+…

Categorie: Social media Tags: 1888 hotel, instagram, sydney

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

destinatiemarketing Vakantiebeurs instagram Facebook NHTV TripAdvisor technologie reizen hotels travel Booking.com reviews Expedia onderzoek Social Media mobiel Airbnb Google TUI KLM

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring