• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Het 3.0 tijdperk: Hoe bereik je de reisconsument?

20 september 2011 door Martin van Kranenburg

Vanochtend aangekomen in Amsterdam voor het symposium “Travel 3.0 hoe bereik je de hedendaagse consument”. Een symposium met een mooie lijst sprekers waaronder Stephan Fellinger, Peter van der Graaf, Ben van der Burg, Wouter Blok, Richard Lamb en dagvoorzitter Marco Derksen.

Travel 3.0: everybody is an (travel)expert to someone
Travel 3.0. Hoe bereik je de hedendaagse reisconsument. Ok, tijden veranderen en internet, social en mobiel zorgen voor nieuwe kansen en mogelijkheden. Maar eerst even de mindset goed krijgen. Travel 3.0 waar hebben we het over. Travel 1.0 gaat over monoloog, de brochure op het internet. Travel 2.0 gaat over interactie ofwel online transactie. Maar de focus ligt nog steeds op zenden vanuit de reisonderneming.

En dan nu Travel 3.0. De tijd waar iedereen met iedereen communiceert over je merk en producten. We leven nu in een tijd waarin je aandacht van de consument niet meer kan kopen maar moet verdienen. In Travel 3.0 staat het dialoog, ervaringen (reviews) en vooral aanbevelingen van vrienden, familie of bekenden centraal. In Travel 3.0 gaan posities in Google er wellicht minder toe doen maar worden vakanties geboekt door aanbevelingen van je vrienden en bekenden in Facebook, Linkedin of Twitter. Everbody is an (travel)expert to someone.

Het symposium is op Twitter te volgen via #travel3dot0.

Credits headerafbeelding: Enkhtuvshin (CC)

Gerelateerde Berichten

  • Topic Travel zoekt online marketeer

    Gespot op de site van Topic Travel. Topic Travel zoekt een online marketeer. De functie: Als…

  • 9de Online Marketing Blog Kermis

    De Online Marketing Blog Kermis is een online evenement dat bestaat uit leuke, interessanten en…

  • Symposium 'Travel 3.0, Hoe bereik je de hedendaagse consument

    Op 20 september organiseert het Innovatielab het symposium 'Travel 3.0, Hoe bereik je de hedendaagse…

Categorie: Marketing, Online advertising Tags: Marco Derksen, Stephan Fellinger, Travel 3.0, Wouter Blok

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

hotels Google TripAdvisor KLM Airbnb Booking.com reviews TUI Vakantiebeurs instagram technologie Facebook Expedia onderzoek destinatiemarketing Social Media mobiel reizen travel NHTV

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext