• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Holidaycars.com genomineerd voor de Search Engine Marketing Award

3 maart 2010 door Martin van Kranenburg

Holidaycars.com is in samenwerking met Traffic4u genomineerd voor de jaarlijkse Search Engine Marketing Award Speld in de hooiberg.

De probleemstelling voor de case
Hoe kan Traffic4u Holidaycars.com ondersteunen bij de lancering van de nieuwe website samen met de internationale SEA campagnes in 16 talen en dit combineren met het opleiden van een interne medewerker van Holidaycars.com?

Inzicht in campagnes en kennisoverdracht
In deze case heeft Traffic4u Holidaycars.com geholpen om met inzet van onze technologie TrafficSAM in een korte periode structuur te bieden en vernieuwde inzichten te verschaffen in hun Search Advertising campagnes. Dit heeft onder andere geleid tot verbeterde inzichten in kosten, opbrengsten en campagnes die Holidaycars.com voorheen niet had. Daarnaast is in een korte, intensieve periode inhouse training gegeven waardoor de kennis intern is gewaarborgd. Hierdoor kan de organisatie doorgroeien in het optimaliseren van de internationale SEA campagnes in 16 talen met de gewenste ROI.

De case wordt tijdens de SES Amsterdam op 18 maart gepresenteerd en aan het einde van deze dag zal de winnaar bekend worden gemaakt.

Gerelateerde Berichten

  • Uitslag De Speld zoekmachine award

    Landal Greenparks winnaar De Speld Landal Greenparks heeft de Speld Zoekmachine award 2010 binnen gesleept…

  • Trends in zoekmachine marketing voor 2010

    Meer volume, meer zoekopdrachten, meer data, snellere verbindingen, meer advertenties, meer aanbiedingen en meer media.…

  • ANWB zoekt Search Marketeer

    ANWB Online is samen met de Winkels en het Contact Center onderdeel van Retail binnen…

Categorie: E-commerce, Marketing, Zoekmachine marketing Tags: Holidaycars.com, Search Engine Marketing Award, Traffic4u

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

KLM NHTV reizen Facebook instagram Vakantiebeurs mobiel hotels onderzoek TUI reviews destinatiemarketing technologie Social Media Expedia travel Google Airbnb TripAdvisor Booking.com

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring