• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Holidaycars.com zoekt een Product Manager

4 september 2011 door Martin van Kranenburg

Door de zeer sterke groei zijn er bij Holidaycars.com intern een aantal posities gewijzigd en daarom is Holidaycars nu op zoek naar een ervaren Product Manager voor de afdeling Product and Pricing. De juiste persoon zal verantwoordelijk zijn voor het continu verbeteren van de producten en de presentatie daarvan in zijn/haar landen en regio. Het beheren en controleren van de volledige productcyclus behoort tot de dagelijkse bezigheden.

Je verricht marktonderzoek, zoekt kansen en ondersteunt de Contracting afdeling met aanbevelingen en rapportages. Daarnaast bezit je de kwaliteiten om samen met jouw collega’s bij te dragen aan de ontwikkeling van de beste producten voor holidaycars.com.

Functieprofiel:
– Verantwoordelijk voor het onderhouden van relatie met de leveranciers.
– Verantwoordelijk voor het behalen van de gestelde doelstellingen.
– Zelfstandig voeren van contract onderhandelingen.
– Verantwoordelijk voor naleving van gemaakte afspraken met leveranciers.
– Analyseren van performance leveranciers en het maken van periodieke en ad-hoc rapportages.
– Aanleveren van aanbevelingsrapportages voor Contracting Managers en Management Team.
– Bewaken en optimaliseren van het product in de breedste zin.
– Ontwikkelen en uitbreiden van producten.
– Onderhouden, ontwikkelen en uitbreiden van het netwerk.
– Signaleren en rapporteren van nieuwe trends en kansen binnen de industrie en/of bestemming.

Meer weten over deze functie? Klik hier voor meer informatie over de vacature.

Credits headerafbeelding: GotCredit (CC)

Gerelateerde Berichten

  • BoekVandaag.nl zoekt een Product Manager

    Voor ons snel groeiende label BoekVandaag.nl zijn we met onmiddellijke ingang op zoek naar een…

  • VVV zoekt Product Manager Cadeaubonnen

    Laatst las ik de zaterdageditie van het AD en viel mijn oog op deze vacature. Een super…

  • Youropi.com zoekt een Account Manager

    Youropi.com komt graag in contact met een ondernemende account manager/verkoper. Heb jij een grote passie…

Categorie: E-commerce Tags: Productmanager Holidaycars

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
RED Online Marketing
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reizen Vakantiebeurs reviews travel Expedia TUI TripAdvisor Airbnb Social Media onderzoek KLM mobiel destinatiemarketing NHTV Booking.com instagram Facebook Google hotels technologie

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2022 · TravelNext