Tijdens de vakdag van 11 januari  op de vakantiebeurs is Holland International uitgeroepen tot Beste Allround Touroperator van Nederland. Jaarlijks organiseert het vakblad Reisrevue de Veren-verkiezing waarbij Nederlandse reisbureaumedewerkers hun stem uitbrengen op de best presterende organisaties in de reisbranche. TUI Nederland, de reisorganisatie waar onder meer het merk Holland International onder valt, kwam als grote winnaar uit de bus en nam in totaal tien ‘Veren’ mee naar huis waaronder de meest prestigieuze Veer; die voor Beste Allround Touroperator.
Over Martin van Kranenburg
In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.