• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

In 1 dag meer rendement uit je website halen?

15 november 2008 door Martin van Kranenburg

Waarom heeft Amazon een conversieratio van meer dan 50 producten per 100 bezoekers, en moet u alles uit de kast halen om 2% van uw bezoekers te laten kopen?

De focus van marketing heeft jaren zo gelegen in het aantrekken van bezoekers, dat de aankoopprocessen van uw klanten onderbelicht zijn gebleven. Maar wat als er nou een manier is om uw omzet volgend jaar 20% tot misschien wel 100% te verhogen? Zou u er dan een dag aan willen besteden om deze techniek te leren?

Marketingfacts Cursus Conversietips wordt gegeven door de conversiespecialisten Ewald Verhoog en Martin van Kranenburg. Met gezamenlijk 25 jaar ervaring in conversie-management, e-commerce en usability laten zij u op een totaal andere manier kijken naar uw eigen website. Aan de hand van honderden praktijkvoorbeelden leert u begrijpen waarom het merendeel van uw bezoekers onnodig met lege handen uw site verlaat.

Programma
9:15  Ontvangst
9:30  Introductie
10:00 Persona’s: (be)grijp die ongrijpbare klant!
11.30 Pauze
11.45 Komen & Kijken: met usability naar conversie
13.00 Lunch
13.45 Kiezen & Kopen: een checklist voor conversie
15.00 Terugkomen: de waarde van CRM
15.30 Pauze
15.45 Meten, weten & verbeteren: KPI’s in uw proces
16.15 Impact / effort matrix: uw website op de pijnbank
17.00 Rondvraag en evaluatie: wat is je eerste stap? 
17:15 Borrel

Aan het einde van deze interactieve dag:

• Weet u wat de succesfactoren zijn van een conversie-gerichte website.
• Begrijpt u hoe verschillende persona naar uw website kijken
• Heeft u de basisprincipes geleerd om alle mogelijke doelgroepen te overtuigen
• Is uw eigen website doorgelicht
• Heeft u een concreet actieplan in handen om de effectiviteit van uw website spectaculair te verbeteren.

Welke onderwerpen worden behandeld:

• Waarom doet de klant niet wat wij willen?
• Wat hebben verschillende doelgroepen in
• elke fase van hun aankooppproces nodig om te worden overtuigd?
• Hoe maken we van zoekers boekers?
• Vindbaar zijn
• Slim zoekproces
• De juiste informatie
• Eenvoudig boeken
• Behouden van klanten
• Meten / weten / verbeteren
• En wat betekent dit voor uw specifieke situatie

Schrijf je vandaag nog in.

Gerelateerde Berichten

  • 2-daagse Training: verhoog uw website rendement met 20%

    Tsja, wat doe je als je door Euroforum - de marktleider op het gebied van…

  • Marketingfacts Academy Cursus Conversietips 18 september

    De focus van marketing heeft vele jaren zó sterk gelegen op het aantrekken van bezoekers,…

  • Affiliatedag 2012 in teken van rendement en usability

    Donderdag 31 mei vindt de vijfde editie plaats van de Affiliatedag in Utrecht. Dit jaar staat de…

Categorie: E-commerce, Usability & design Tags: Conversietips, Marketingfacts Conversie Cursus, Rendement website

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

onderzoek Vakantiebeurs travel Airbnb reizen Google Expedia Social Media hotels instagram TripAdvisor TUI Facebook NHTV technologie KLM reviews destinatiemarketing mobiel Booking.com

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext