• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Inpakken en Wegwezen en KLM presenteren praktijkcases

10 augustus 2009 door Martin van Kranenburg

Volgende maand, 10 september om precies te zijn, presenteren Marcel Beemsterboer (Inpakken en Wegwezen) en Annemieke Bossen (KLM) een praktijkcase tijdens de 8ste Nationale E-mailmarketing Conferentie in DeFabrique te Utrecht. KLM is met deze case tevens genomineerd voor een EMMA award.

Praktijkcase Inpakken en Wegwezen
Onderwerp: Inhoud, opmaak & conversie.
Waaraan moet een goede mail voldoen? Welke acties werken wel en niet en wat zijn de lessons learned in een branche waar e-mail en online marketing niet meer weg te denken is?

Praktijkcase KLM
Onderwerp: Van e-mail contacten naar waardevolle relaties.
BlueBiz is KLM’s loyaliteitsprogramma voor bedrijven. Via het programma sparen bedrijven voor gratis tickets. De motor achter het programma is de BlueBiz lifecycle. De lifecycle bestaat uit campagnes gericht om het bedrijf meer met KLM en partners te laten vliegen, maar tevens voorziet de lifecycle erin om een relatie op en uit te bouwen met de diegene binnen het bedrijf die verantwoordelijk is voor het boeken van reizen. Zij zijn de ambassadeurs binnen het bedrijf voor KLM.

De dag wordt geopend door een internationale keynote speaker Dela Quist, CEO van Alchemy Worx. De dag wordt afgesloten door Bas ter Burg die e-mailcampagnes van bedrijven in de zaal eens kritisch onder de loep zal nemen.

Datum: 10 september (donderdag)
Locatie: DeFabrique in Utrecht
Programma: www.emailmarketingconferentie.nl

Gerelateerde Berichten

  • Traffic Top 3 van Inpakken en Wegwezen

    Bijna een half jaar geleden alweer heb ik kort artikel geschreven op Marketingfacts naar aanleiding…

  • E-mailmarketingtips van Boekvandaag.nl, Oad en KLM

    Op 8 en 9 september is de 9de Nationale E-mailmarketing Conferentie. Op 8 september zijn…

  • KLM en GetYourGuide slaan handen ineen
    KLM en GetYourGuide slaan handen ineen

    Dankzij het nieuwe samenwerkingsverband tussen KLM en GetYourGuide, het grootste online boekingsplatform voor rondleidingen en…

Categorie: E-commerce Tags: 8ste emailmarketing conferentie, Annemieke Bossen, EMMA awards, Inpakken en wegwezen, KLM, Marcel Beemsterboer

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

KLM TUI Expedia Facebook Vakantiebeurs Booking.com TripAdvisor reizen reviews mobiel destinatiemarketing technologie hotels onderzoek NHTV instagram Social Media Google travel Airbnb

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext