Volgende maand, 10 september om precies te zijn, presenteren Marcel Beemsterboer (Inpakken en Wegwezen) en Annemieke Bossen (KLM) een praktijkcase tijdens de 8ste Nationale E-mailmarketing Conferentie in DeFabrique te Utrecht. KLM is met deze case tevens genomineerd voor een EMMA award.

Praktijkcase Inpakken en Wegwezen
Onderwerp: Inhoud, opmaak & conversie.
Waaraan moet een goede mail voldoen? Welke acties werken wel en niet en wat zijn de lessons learned in een branche waar e-mail en online marketing niet meer weg te denken is?

Praktijkcase KLM
Onderwerp: Van e-mail contacten naar waardevolle relaties.
BlueBiz is KLM’s loyaliteitsprogramma voor bedrijven. Via het programma sparen bedrijven voor gratis tickets. De motor achter het programma is de BlueBiz lifecycle. De lifecycle bestaat uit campagnes gericht om het bedrijf meer met KLM en partners te laten vliegen, maar tevens voorziet de lifecycle erin om een relatie op en uit te bouwen met de diegene binnen het bedrijf die verantwoordelijk is voor het boeken van reizen. Zij zijn de ambassadeurs binnen het bedrijf voor KLM.

De dag wordt geopend door een internationale keynote speaker Dela Quist, CEO van Alchemy Worx. De dag wordt afgesloten door Bas ter Burg die e-mailcampagnes van bedrijven in de zaal eens kritisch onder de loep zal nemen.

Datum: 10 september (donderdag)
Locatie: DeFabrique in Utrecht
Programma: www.emailmarketingconferentie.nl