Is fast forward gaan in travel de enige weg om te overleven in de huidige economie? En wat is dan precies de essentie van fast forward gaan? Op alle trends en ontwikkelingen inspelen? Je kunt het op 21 juni zelf ondergaan door in contact te treden met o.a. Kayak, Google, Skyscanner en Secret Escapes. Op die dag vindt in Amsterdam Emerce eTravel plaats met sprekers van Corendon, BlaBlaCar, ThuisWinkel, Schiphol en nog een aantal interessante andere partijen. Reden genoeg om erbij te zijn, toch? En als TravelNext-lezer krijg je nog korting ook!

Online travel in Nederland

eTravel is hét event over online travel in Nederland. eTravel presenteert de nieuwste cases van vernieuwende en succesvolle airlines, reisorganisaties, accommodaties en vergelijkers. Vernieuwers, startups en challengers presenteren hun quick wins, gedurfde keuzes en baanbrekende ideeën. De thema’s zijn divers maar zorgen voor speficieke insights.

Ontdek hoe toonaangevende reisorganisaties en vernieuwers hun online marketing op dit moment op een vernieuwende manier inrichten. Centraal staat een geautomatiseerde en internet-driven toekomst. Hoe speel je hier als professional op in? eTravel haalt de beste nationale- en internationale cases naar Amsterdam!

De cases: what’s happening?

Technische en digitale innovatie is bijna niet meer bij te houden. Data, API’s en mobiliteit zijn de belangrijkste ingrediënten voor onze relatief nieuwe online business modellen. Mike Ferguson van Skyscanner vertelt welke start-ups hem opvallen en hoe hij denkt dat de grote namen in travel samen kunnen werken met jonge ondernemers. Zijn start-ups en partnerschappen het antwoord? En hoe kunnen wij onze krachten bundelen om een winnende propositie voor de toekomst te ontwerpen?

Samen reizen werd in razend tempo populair voor lange afstanden, nu BlaBlaCar ook is opgenomen in verschillende OTA’s wordt de optie steeds vaker overwogen voor reizen binnen een afstand van 350 km. Wat doet snelle online groei van dit soort initiatieven met de reisconsument? Kan deze nieuwe manier van samen reizen en ontmoeten de reismarkt veranderen? Shana Smeets vertelt vol passie over de exponentiële groei van deze start-up.

Rianne van der Loo (Google) geeft een kijkje in het continu veranderende gedrag van de consument. Zij legt uit waar de reiziger anno nu naar op zoek is, hoe Google daarop inspeelt en welke innovaties er vandaag de dag toe doen. In haar sessie besteedt zij niet alleen aandacht aan de innovaties van morgen, maar geeft zij ook helder advies: hoe moeten reisorganisaties de consument benaderen en welke tools heb je daarvoor nodig?

Jesse Woods werkt momenteel aan de planning en uitvoering Kayak’s internationale SEO-strategie. Hoe gaat hij om met 46 domeinen in 4 verticals in 38 markten?  En hoe maakt internal linking onderdeel uit van zijn winning SEO-strategie? Jesse geeft tips, biedt best practices en deelt zijn SEO ervaringen binnen de reisbranche.

En nog veel meer…

Voor wie

eTravel is hét netwerkevent voor de online travel branche! Meer dan 300 professionals van webportals, touroperators, affiliates, reisbureaus, vergelijkers, hotels, verkeersbureaus, review-sites, airlines en rentals komen samen. Onder hen bevinden zich de beslissers en influencers van de grootste en meest toonaangevende partijen uit de branche. Naar eTravel komen onder andere e-business managers, marketing managers, communicatiemanagers, brandmanagers, e-commerce managers, database managers.

Early bird en lezerskorting

Voor Emerce leden geldt een gereduceerd tarief van 295 euro.

Ben je geen lid, maar wil je wel voor 295 euro naar Emerce eTravel? Dan krijg je als lezer van TravelNext bij de registratie ook 100 euro korting op de reguliere prijs als je gebruikmaakt van de aanbiedingscode ETRA100TRAVNEXT.

Registreer je dus snel!