• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

KLM introduceert ‘Milestones’ in mobiele app

13 juni 2018 door Dylan Cinjee

In de nieuwste versie van KLM’s mobiele app wordt de nieuwe toepassing ‘Milestones’ gepresenteerd. Hiermee kan elke klant in zijn profiel zien hoe vaak, hoe lang en naar welke bestemmingen is gevlogen met KLM. Deze persoonlijke vluchthistorie kan bovendien eenvoudig met familie en vrienden worden gedeeld via sociale media. Naast ‘Milestones’ biedt de vernieuwde app nog meer verbeteringen voor de passagier, waaronder een uitgebreidere vluchtstatusupdate.

Met ‘Milestones’ kunnen de passagiers die de KLM-app gebruiken allerlei feiten en weetjes van hun persoonlijke vluchthistorie bij KLM bekijken. Zo kan gezien worden hoe lang en hoe vaak er is gevlogen, welke bestemmingen zijn bezocht, hoeveel kilometers zijn afgelegd en hoeveel bagage er al is meegenomen. App-gebruikers kunnen deze persoonlijke reisgegevens vervolgens gemakkelijk delen met familie en vrienden. KLM sluit hiermee aan op de toenemende behoefe van mensen om persoonlijke zaken te kwantificeren en die data te delen op sociale media.

De nieuwe toepassingen worden toegevoegd aan de al bestaande functionaliteiten van de KLM-app, zoals een vlucht boeken, online inchecken, boarding pass downloaden, stoelen reserveren of het betalen voor bagage. Recent is in de app ook KLM’s Schiphol Airport Map gelanceerd, een digitale plattegrond van de luchthaven, zodat passagiers snel de weg kunnen vinden.

In versie 9.6 van KLM’s mobiele app zijn ook de vluchtstatusupdates vernieuwd. Aan de hand van vluchtnummer, bestemming en vliegveld is up-to-date vluchtinformatie te verkrijgen, zoals de actuele vertrek- en aankomsttijden. Mocht de vlucht vanaf Schiphol flink vertraagd zijn, dan kan de gebruiker zelf een digitale snack- of maaltijdvoucher activeren. De app biedt ook de mogelijkheid om zelf je vlucht om te boeken.

 

Gerelateerde Berichten

  • KLM introduceert inpakassistent op Google Home

    KLM introduceert vandaag haar intelligente, interactieve spraakgestuurde inpakassistent op Google Home. Hiermee biedt KLM passagiers…

  • Binnenkort mobiel tickets kopen bij KLM

    KLM heeft een nieuwe mobiele website en een applicatie voor de iPhone gelanceerd. Reizigers kunnen…

  • Lessons learned: De mobiele strategie van KLM

    Afgelopen dinsdag 5 februari vond voor de 2de keer het M-commerce event plaats in Amsterdam in…

Categorie: Apps, Technologie, TravelNieuws Tags: app, KLM, Milestones, technologie, travel

Over Dylan Cinjee

Dylan Cinjee is de Community Manager bij TravelNext.nl. Daarnaast werkt hij al enkele jaren als redacteur bij vakblad TravelPro en Business Traveller Nederland. “De reisbranche is enorm dynamisch en staat nooit stil. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat er kan gebeuren. Bestemmingen komen en gaan, innovaties volgen elkaar op en de startups schieten als paddenstoelen uit de grond. TravelNext is daarom een mooie toevoeging aan ons portfolio.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Facebook Airbnb reizen TripAdvisor NHTV instagram Social Media Booking.com TUI destinatiemarketing technologie reviews mobiel travel Google KLM hotels Expedia Vakantiebeurs onderzoek

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring