• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

KLM lanceert nieuwe wereldwijde merkcampagne

23 oktober 2018 door Dylan Cinjee

Dit najaar kun je de nieuwe merkuitingen van KLM overal tegenkomen; online, buiten op billboards, en zelfs op Times Square in New York. Met deze campagne laat KLM zien dat ze met een warme, persoonlijke benadering echt het verschil maakt tussen een goede en onvergetelijke reiservaring voor haar passagiers.

De unique caring points van KLM die nu in de spotlight staan zijn: de World Business Class, Economy Comfort, Economy Class, KLM’s netwerk en uitgebreide 24/7 klantenservice. Door de producten en diensten te combineren met een persoonlijke aanpak zet KLM een beleving neer die verder gaat dan alleen het product of de dienst. It’s because we care is dan ook de rode draad in de video’s, abri’s en banners.

De reclamematerialen zijn wereldwijd beschikbaar en zullen meerdere jaren gebruikt worden. Om vier verschillende regio’s – Europa, Azië, Midden-Oosten en Afrika – goed te bedienen zijn 60 versies gemaakt. Voor elke regio zijn verschillende nationaliteiten ingezet en circa 15 taalversies gemaakt. De KLM’ers uit de campagne zijn geen acteurs maar eigen medewerkers, wat weer bijdraagt aan het authentieke karakter van het KLM merk.

“KLM cares for me is de basis van onze nieuwe reclame-uitingen. Een positionering die niet zomaar uit de lucht komt vallen. We hebben veel onderzoek gedaan naar onze unique selling points. We hebben die omgedoopt tot onze unique caring points. Passagiers prijzen vooral onze open en oprechte houding en persoonlijke benadering. Niet alleen van ons cockpit- en cabinepersoneel maar ook van ons grondpersoneel en onze klantenservicemedewerkers wereldwijd. Met deze campagne onderstrepen we dat.” – Natascha van Roode, Head of KLM Marketing Communication van KLM Customer Experience

Gerelateerde Berichten

  • Nieuwe KLM commercial: een reis vol inspiratie!

    Op de actiesite www.eenreisvolinspiratie.nl en ook op Youtube staat de nieuwe KLM commercial; een reis…

  • iFly het nieuwe digitale magazine van KLM

    Vanochtend vroeg een e-mail van de KLM ontvangen. KLM komt met de introductie van iFly.…

  • KLM Cityguide: Nieuwe social actie van KLM

    Vandaag bracht KLM een e-mailing naar buiten over hun nieuwe Cityguides. Met deze kLM Cityguide…

Categorie: E-commerce, Marketing, TravelNieuws, Trends Tags: campagne, KLM, marketing

Over Dylan Cinjee

Dylan Cinjee is de Community Manager bij TravelNext.nl. Daarnaast werkt hij al enkele jaren als redacteur bij vakblad TravelPro en Business Traveller Nederland. “De reisbranche is enorm dynamisch en staat nooit stil. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat er kan gebeuren. Bestemmingen komen en gaan, innovaties volgen elkaar op en de startups schieten als paddenstoelen uit de grond. TravelNext is daarom een mooie toevoeging aan ons portfolio.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Airbnb NHTV TUI Booking.com Expedia TripAdvisor destinatiemarketing travel Social Media Facebook hotels reviews Google KLM instagram technologie Vakantiebeurs reizen onderzoek mobiel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext