• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

KLM start met aanbieden pakketreizen

5 november 2014 door Redactie Twinkle

KLM start binnenkort in stilte met het aanbieden van pakketreizen op Klm.com. Het gaat om een test die begin 2015 wordt uitgebreid. De luchtvaartmaatschappij mikt allereerst op korte trips naar Europese steden.

‘We gaan twee maanden grondig testen en vanaf begin 2015 echt herrie maken’, vertelt topman Harm Keulen aan vakblad TravMagazine. De aanvoerder van de Travel 30, onderdeel van de Twinkle100, werkt voor het aanbod samen met vliegticketspecialist Airtrade, dat al in juni een overeenkomst tekende met de luchtvervoerder.

Dezelfde prijzen

Airtrade zorgt voor de techniek en de fullfillment (betalingen en reisbescheiden), KLM bepaalt het aanbod, de marge en de eindprijzen. ‘We blijven vasthouden aan het level playing field en hanteren via alle kanalen dezelfde prijzen’, aldus Keulen.

Duizenden pakketboekingen

Het bedrijf verwacht tussen de dertigduizend en honderdduizend boekingen per jaar te krijgen met de nieuwe pakketreizen. ‘Door het bundelen van alle onderdelen van een vakantie, maken we het gemakkelijker voor de reiziger. Die ziet niet langer de prijs van de verschillende onderdelen, net als bij een touroperator’, zei Keulen in april tegen het ANP. Na de Europese steden wordt het aanbod uitgebreid met reizen naar bestemmingen in de hele wereld.

KLM´s nieuwe site

KLM lanceerde eind vorig jaar een vernieuwde website. Inspiratie en relevantie waren de vertrekpunten bij de bouw van het nieuwe platform. Ook staat personalisatie hoog op de agenda van de luchtvaartmaatschappij. ‘Het ultieme doel is relevante content te bieden op basis van individueel klantgedrag’, vertelde director e-development Rob Zwerink destijds aan Twinkle.

Dit artikel verscheen eerder op Twinklemagazine.nl.

Gerelateerde Berichten

  • KLM gaat pakketreizen aanbieden

    KLM gaat na de zomer pakketreizen aanbieden op Klm.com. Topman Harm Kreulen heeft aan het…

  • KLM start eigen affiliatenetwerk

    In navolging van onder andere Bol.com en Wehkamp.nl neemt KLM zijn affiliate marketingactiviteiten in eigen…

  • KLM Cityguide: Nieuwe social actie van KLM

    Vandaag bracht KLM een e-mailing naar buiten over hun nieuwe Cityguides. Met deze kLM Cityguide…

  • KLM gaat pakketreizen aanbieden

    KLM gaat na de zomer pakketreizen aanbieden op Klm.com. Topman Harm Kreulen heeft aan het…

  • KLM start eigen affiliatenetwerk

    In navolging van onder andere Bol.com en Wehkamp.nl neemt KLM zijn affiliate marketingactiviteiten in eigen…

  • KLM Cityguide: Nieuwe social actie van KLM

    Vandaag bracht KLM een e-mailing naar buiten over hun nieuwe Cityguides. Met deze kLM Cityguide…

Categorie: Marketing Tags: KLM, pakketreizen

Over Redactie Twinkle

Twinkle is als vaktitel concreet over e-commerce. De redactie blogt actief mee op TravelNext over nieuws en ontwikkelingen in de reisbranche.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Facebook Booking.com hotels reviews Expedia TripAdvisor Social Media onderzoek Vakantiebeurs reizen Google TUI technologie instagram KLM travel NHTV destinatiemarketing Airbnb mobiel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext