KLM is weer even in beeld, en altijd als dat zo is.. Dan kijken we toch graag even ademloos mee met wat ze nu weer hebben bedacht. Dit keer is dat ‘The Travel Diaries’, een negen maanden durende campagne waarbij KLM UK elke maand een destinatie in de schijnwerpers zet.

Elke maand wordt er een nieuwe stad waar KLM op vliegt uitgelicht. De kijker van het filmpje ziet de stad door de ogen van een jonge vrouwelijke reizigster, midden in het bruisende leven van de wereldstad. Kijkers van de filmpjes kunnen een vraag over het filmpje beantwoorden nadat ze de Facebookpagina hebben geliked. De winnaar kan tickets voor een retourvlucht naar de bestemming winnen.

The Travel Diaires

https://www.youtube.com/watch?v=-LHniWmnSS8

Elke eerste vrijdag van de maand komt er een nieuw filmpje op Facebook te staan. Het eerste filmpje is vorige week vrijdag live gekomen en is van Buenos Aires. De andere 8 steden zijn: New York, Lissabon, Rio de Janeiro, Vancouver, Berlijn, San Francisco, Amsterdam en Havana. Winnaars van de retourtickets van het huidige filmpje worden vlak voor het plaatsen van het nieuwe filmpje bekend gemaakt.

KLM zegt dat zij hoopt dat het hun 47.000 fans sterke pagina minstens nog 6.000 meer likes op zal leveren.

Bron: Marketing magazine