• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

KLM wil moeders en kinderen samenbrengen met ‘Call your Mom’

4 mei 2018 door Dylan Cinjee

KLM is gisteren begonnen met de Moederdagactie ‘Call your Mom’. Met deze actie wil KLM moeders en kinderen samenbrengen via een nieuw interactief platform. Hier kunnen mensen over de hele wereld tussen 3 en 11 mei 2018 videogesprekken houden met hun moeder.

Call your Mom, visit your Mom!
De videogesprekken brengen niet alleen families samen, maar leiden tot het beste cadeau voor Moederdag: een vliegticket om je moeder te bezoeken. KLM geeft namelijk drie tickets weg aan de degenen die het langst met hun moeder hebben gebeld. Hoe langer je met je moeder belt, hoe groter de kans dat je een ticket wint dat jullie weer samenbrengt. Op 12 mei 2018 – de dag voor Moederdag- worden de drie winnaars bekend gemaakt.

‘Call your Mom’-Platform
Vanuit het platform van KLM kunnen mensen videobellen met hun moeder. Dit kan zowel vanaf een desktop als een mobiel apparaat. Maak een account aan, en nodig vervolgens je moeder uit voor een videogesprek. Het platform registreert vervolgens hoelang je met je moeder gebeld hebt. Een systeem wordt gebruikt om vast te stellen dat er daadwerkelijk een gesprek gevoerd wordt. Dit systeem zal geen persoonlijke gegevens opslaan.

Veel zonen en dochters wonen in een ander land dan hun moeder, in Europa zelfs 22%. KLM wil met deze campagne families aanmoedigen vaker met elkaar te videobellen via het platform Call your Mom.

“Mensen van over de hele wereld samenbrengen, dát is waar alles om draait bij KLM. Alles wat we doen gaat erom onze klanten een onvergetelijke ervaring te geven die je bijblijft. Deze Moederdagactie doet precies dat, en brengt families dichterbij elkaar” – Natascha van Roode, Head of KLM Marketing Communication

Gerelateerde Berichten

  • Inpakken en Wegwezen en KLM presenteren praktijkcases

    Volgende maand, 10 september om precies te zijn, presenteren Marcel Beemsterboer (Inpakken en Wegwezen) en…

  • KLM Cityguide: Nieuwe social actie van KLM

    Vandaag bracht KLM een e-mailing naar buiten over hun nieuwe Cityguides. Met deze kLM Cityguide…

  • KLM en GetYourGuide slaan handen ineen
    KLM en GetYourGuide slaan handen ineen

    Dankzij het nieuwe samenwerkingsverband tussen KLM en GetYourGuide, het grootste online boekingsplatform voor rondleidingen en…

Categorie: Marketing, Social media, Technologie, TravelNieuws

Over Dylan Cinjee

Dylan Cinjee is de Community Manager bij TravelNext.nl. Daarnaast werkt hij al enkele jaren als redacteur bij vakblad TravelPro en Business Traveller Nederland. “De reisbranche is enorm dynamisch en staat nooit stil. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat er kan gebeuren. Bestemmingen komen en gaan, innovaties volgen elkaar op en de startups schieten als paddenstoelen uit de grond. TravelNext is daarom een mooie toevoeging aan ons portfolio.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

hotels Vakantiebeurs Social Media instagram Booking.com TripAdvisor destinatiemarketing onderzoek travel mobiel reizen Airbnb technologie KLM Expedia TUI Google NHTV reviews Facebook

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring