KLM heeft de campagne ‘Bottle of warmth’ op social media en andere online kanalen in China gelanceerd. Met de campagne, afgestemd op de Chinese gewoonte warm water te drinken, wil KLM de reiservaring van haar Chinese klanten verrijken.

In december 2017 deelden KLM’ers exclusieve oplaadbare KLM thermosflessen uit aan Chinese passagiers op Schiphol. In de aankomsthal stond een waterkoker van zo’n 2,5 meter waar passagiers warm water konden tappen.

“KLM hecht veel belang aan de Chinese markt en is groot voorstander van technologische innovatie. Het weggeven van deze ‘bottles of warmth’ is onderdeel van onze Love at first flight-campagne en bedoeld om de reiservaring van onze Chinese klanten te verrijken” – Toon Balm, General Manager van Air France-KLM in de regio Groot-China.

Met de Bottle of warmth-campagne hoopt KLM haar naamsbekendheid te vergroten in China. Ook in de toekomst blijft KLM dit soort campagnes organiseren om zo het hart van haar klanten ‘at first flight’ te veroveren. Hoe? Met de herkenbare attente en zorgzame dienstverlening.