• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

KLM wint gouden E-mail Marketing Award

11 september 2009 door Redactie Twinkle

KLM heeft een gouden E-mail Marketing Award (EMMA) in de wacht gesleept. Tijdens de Nationale E-mailmarketing Conferentie kreeg Bol.com een zilveren en de Koninklijke Landmacht een bronzen EMMA overhandigd.
 
KLM ontving de gouden EMMA voor de case ‘KLM Bluebizz lifecycle: van e-mailcontacten naar waardevolle relaties’. De luchtvaartmaatschappij ontwikkelde de case met CloseContact en MichaelStraathof.com. De presentatie van de complete case is hier te vinden.
 
Robuust
Juryvoorzitter Marc Borgers, tevens voorzitter van de E-mail Marketing Associatie Nederland (EMMA.nl) noemt de gouden case robuust: ‘Degelijk, maar ook creatief. Er is sprake van een goede segmentatie en zowel de probleem- als de doelstellingen zijn zeer helder vooraf geformuleerd. Het programma is doordacht en de keuze voor het e-mailkanaal in de communicatiestrategie is een goede. De juiste momenten om klanten te bereiken met relevante content zijn vastgesteld en worden goed benut. Ook de functionaliteit in de e-mailings is erg goed.’
 
Zilver en brons
Bol.com won een zilveren EMMA met zijn e-mailgedreven virtuele rondleidingen in ‘De wereld van Bol.com’. De
Koninklijke Landmacht scoorde  een bronzen onderscheiding voor een wervingscampagne met realtime dynamic imaging: het personaliseren van teksten in afbeeldingen. Een voorbeeld vindt u hier.
EMMA-winnaars
Alle EMMA-winaars van 2009. Foto: Thomas Fasting
 
De jury van de E-mail Marketing Awards beoordeelde de ingezonden campagnes op effectiviteit, creativiteit, functionaliteit, innovatie, middeleninzet, databaseopbouw, de inzet van commerciële testen en op e-mail als onderdeel van de totale communicatie. Behalve juryvoorzitter Marc Borgers maakten Beer Flik (Dynamic Zone), Peter Joziasse (AVRO), Michel Schaeffer (bol.com) en Paul Petermeijer (BBP) deel uit van de EMMA-jury, die vorig jaar geen enkele case met goud bekoonde.
 

Gerelateerde Berichten

  • EasyToBook.nl pakt 3e Email Marketing Award

    EasyToBook.nl heeft vanmiddag in Utrecht als enige van de 3 genomineerden een EMMA (Email Marketing…

  • Micazu wint Thuiswinkel Award

    Micazu.nl heeft tijdens een feestelijke bijeenkomst in Fort Voordorp uit handen van Annemarie van Gaal…

  • Holidaycars.com genomineerd voor de Search Engine Marketing Award

    Holidaycars.com is in samenwerking met Traffic4u genomineerd voor de jaarlijkse Search Engine Marketing Award Speld…

Categorie: E-commerce Tags: Bol.com, CloseContact, E-mailmarketing conferentie, EMMA, KLM, Koninklijke Landmacht

Over Redactie Twinkle

Twinkle is als vaktitel concreet over e-commerce. De redactie blogt actief mee op TravelNext over nieuws en ontwikkelingen in de reisbranche.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com TUI mobiel destinatiemarketing reizen travel technologie Social Media Expedia instagram Airbnb onderzoek NHTV Google hotels KLM Vakantiebeurs TripAdvisor reviews Facebook

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring