Wat zijn sociale netwerken. Hoe zijn ze ontstaan en wat kan je ermee? In dit filmpje wordt op een zeer heldere en leuke manier uitgelegd wat sociale netwerken zijn. Beoordeel het zelf …..
http://nl.youtube.com/watch?v=6a_KF7TYKVc
Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche
Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.
Wat zijn sociale netwerken. Hoe zijn ze ontstaan en wat kan je ermee? In dit filmpje wordt op een zeer heldere en leuke manier uitgelegd wat sociale netwerken zijn. Beoordeel het zelf …..
http://nl.youtube.com/watch?v=6a_KF7TYKVc
Onderzoeksbureau Multiscope heeft met een grootschalig online marktonderzoek onder 14.686 Nederlanders de kennis, houding en…
D-reizen start een pilot met het geven van vakantieadvies via sociale media. De reisorganisatie biedt…
Gisteren zagen we in een infographic dat de luchtvaartmaatschappijen de meeste engagement hebben met hun…
In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.