• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Hedwig Wassing over de multimedia strategie van Belvilla

23 november 2011 door Roy Platje

Hedwig Wassing CEO @Leisure sprak op het Travel2011 congres in Brugge over de multimedia strategie van Belvilla. Wassing schetst het bekende beeld van een verschuivende communicatie van de consument. De consument kiest het internet steeds vaker voor persoonlijke en commerciële transacties.

Multimedia strategie van Belvilla

Een van de KPI’s waar Belvilla op stuurt is de aanwezigheid op de eerste pagina van de zoekopdracht “Vakantiehuizen“. Belvilla wil zoveel mogelijk eigen producten en partners op de eerste pagina krijgen.

Belvilla gebruikt dZyre van ULURU om op zachte voorkeuren een profiel van de bezoeker te krijgen. En hiermee vakantiehuizen die hierbij aansluiten extra te promoten voor deze specifieke bezoeker.

Belangrijkste lessen in Customer Engagement van @Leisure
– Manage Kwaliteit, Vertrouwen en Gebruiksgemak in alle contact momenten.
– Hou als doel het verkrijgen van de permissie om de klant te mogen benaderen.
– Het gaat om de ConsuMens, zie bezoeker als mens en breng de hele persoon zijn proces in kaart
– Verras mensen door in dialoog te gaan op de sociale media.

Social media wordt voor Belvilla steeds belangrijker. Het aantal boekingen via Social media is nu gelijk aan het aantal Belvilla boekingen uit Polen.

Credits headerafbeelding: Pixab (CC)

Gerelateerde Berichten

  • De Multi Channel strategie van Belvilla

    Tijdens de Emerce eTravel van 9 juni gaf Hedwig Wassing CEO van @Leisure een presentatie…

  • Hedwig Wassing: Neem grote sprongen, ga uit het peloton en demarreer!

    “Je moet grote sprongen nemen, uit het peloton gaan en demarreren”. Het zijn woorden die…

  • Thuiswinkel Update | Thematrack Travel (deel 2)

    Eurorelais | en nou gaan we Europa veroveren Hedwig Wassing van @Leisure (Belvilla, Euro Relais,…

Categorie: E-commerce Tags: @Leisure, Hedwig Wassing, Travel2011.be

Over Roy Platje

Sinds vele jaren is Roy actief in de online wereld. Bij bedrijven als Terberg Leasing en Bol.com als operationeel verantwoordelijke. En later bij Peter Langhout Reizen en Europeesche Verzekeringen in E-business Management functies.
Sinds 2008 houdt Roy zich full time bezig met RED Online Marketing, een marketing bureau bureau wat zich volledig focust op de reisbranche. Strategie, Email en Google AdWords campagnes vormen de kernactiviteit. Roy was tevens eigenaar van BoekVandaag.nl welke in 2013 verkocht is aan Travelbird.
Zie ook mijn Google+ profiel.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

technologie mobiel instagram TUI Expedia Google NHTV TripAdvisor reviews reizen Facebook onderzoek Airbnb Vakantiebeurs Social Media destinatiemarketing Booking.com hotels KLM travel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext