Hedwig Wassing CEO @Leisure sprak op het Travel2011 congres in Brugge over de multimedia strategie van Belvilla. Wassing schetst het bekende beeld van een verschuivende communicatie van de consument. De consument kiest het internet steeds vaker voor persoonlijke en commerciële transacties.

Multimedia strategie van Belvilla

Een van de KPI’s waar Belvilla op stuurt is de aanwezigheid op de eerste pagina van de zoekopdracht “Vakantiehuizen“. Belvilla wil zoveel mogelijk eigen producten en partners op de eerste pagina krijgen.

Belvilla gebruikt dZyre van ULURU om op zachte voorkeuren een profiel van de bezoeker te krijgen. En hiermee vakantiehuizen die hierbij aansluiten extra te promoten voor deze specifieke bezoeker.

Belangrijkste lessen in Customer Engagement van @Leisure
– Manage Kwaliteit, Vertrouwen en Gebruiksgemak in alle contact momenten.
– Hou als doel het verkrijgen van de permissie om de klant te mogen benaderen.
– Het gaat om de ConsuMens, zie bezoeker als mens en breng de hele persoon zijn proces in kaart
– Verras mensen door in dialoog te gaan op de sociale media.

Social media wordt voor Belvilla steeds belangrijker. Het aantal boekingen via Social media is nu gelijk aan het aantal Belvilla boekingen uit Polen.

Credits headerafbeelding: Pixab (CC)