• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

NHTV Breda start eigen online travel agency (OTA)

29 januari 2013 door Patrick Mulder

De Academie voor toerisme aan NHTV Breda start 5 februari met een eigen online travel agency. Dit heeft NHTV mogelijk gemaakt in samenwerking met @Leisure/Belvilla, Google en TUI. De studenten van de academie werken zo real life en worden nog beter opgeleid in e-business, een wens vanuit het bedrijfsleven. NHTV is daarmee de eerste hogeschool die dit op deze schaal en diepgang mogelijk maakt.

De officiële start van de online travel agency met de naam ‘MIYO-Travel’ (Make It Your Own) is aanstaande dinsdag 5 februari op de NHTV Education Day. Hier zijn NHTV-collega’s getuigen van de eerste live boeking en de educatieve mogelijkheden van deze praktijkleeromgeving.

NHTV-internationaal-hoger-onderwijs-Breda-home

Initiatief

Het initiatief voor de oprichting van deze real life omgeving is ontstaan naar aanleiding van verschillende signalen uit het bedrijfsleven in de reisbranche. Uit deze signalen is gebleken dat het bedrijfsleven behoefte heeft aan young professionals met een ruim scala aan e-businesscompetenties. Door integratie van dit leerbedrijf in het curriculum zal NHTV haar positie in Europa, als instituut op het domein van travel, aanzienlijk kunnen versterken.

Live Lab

MIYO-Travel functioneert binnen NHTV als een live lab. De studenten worden vaardigheden bijgebracht met de ernst en druk van het bedrijfsleven. Zij leren en bekwamen zich in content management, online marketing, search engine marketing, social media- en reviewmanagement, analytics en online boekhouden. Zo managen zij zelf hun eigen website, content, implementatie zoekmachine strategie en alles wat daarbij hoort om de consument te verleiden tot een boeking. De opgedane kennis en vaardigheden komen direct en indirect, onder andere via analyse van data, ten goede aan het bedrijfsleven.

Persuitnodiging

De pers wordt van harte uitgenodigd bij de lancering van het leerbedrijf aanwezig te zijn. Deze vindt plaats op dinsdag 5 februari en start om 11.30 uur op de Hotelschool van NHTV, Sibeliuslaan 13 te Breda.

Gerelateerde Berichten

  • KLM start eigen affiliatenetwerk

    In navolging van onder andere Bol.com en Wehkamp.nl neemt KLM zijn affiliate marketingactiviteiten in eigen…

  • Topic Travel zoekt online marketeer

    Gespot op de site van Topic Travel. Topic Travel zoekt een online marketeer. De functie: Als…

  • Zoover presenteert Online Travel Trends 2012

    Op de tweede dag van de vakantiebeurs 2012 heeft Stephan Bosman, CEO van Zoover &…

Categorie: E-commerce Tags: MIYO, NHTV

Over Patrick Mulder

Patrick Mulder van AdFiliate bv uit Amsterdam is gespecialiseerd in online marketing voor travel. Jarenlange ervaring met klanten uit de travel en health sector. Door het inzetten van SEO, SEA, Social Media en conversie optimalisatie weet hij meer omzet te realiseren voor zijn klanten. Op zijn eigen blog patjem.nl en op TravelNext deelt Patrick zijn online marketing kennis en ervaringen van reizen. Ook is hij co-owner van Verkeersbureaus.info. Google+ profiel.

Lees Interacties

Trackbacks

  1. NHTV Breda ontwikkelt online travel agency | algemeen econoom schreef:
    2 februari 2013 om 12:47

    […] 5 februari gelanceerd. NHTV werkt hierbij samen met @Leisure/Belvilla, Google en TUI, zo laat TravelNext.nl […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

NHTV Expedia hotels technologie Airbnb Social Media TripAdvisor destinatiemarketing mobiel TUI Google KLM Vakantiebeurs reviews Facebook reizen Booking.com instagram travel onderzoek

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext