• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Nieuwe cursus voor marketeers: Behavorial Targeting

14 augustus 2009 door Martin van Kranenburg

Van Behavorial Taregeting voel je dat je met deze techniek grote conversieslagen kan maken. Maar je hoort nog weinig succesverhalen uit de praktijk, en hoe pas je het toe? Wil je in 1 dag bijgepraat worden over de nieuwste trend “Targeted marketing”? Schrijf je dan nu in voor de nieuwste 1 daagse cursus van Lectric. En als je in het opmerkingveld de code: “Reismanagers” ingeeft ontvang je gratis het boek, Wat zou Google doen?

Targeted marketing gebruikt de voorkeuren van sitebezoekers om online content en campagnes gericht aan te bieden. Dit inzicht geeft je de handvatten om meer rendement uit je marketing inspanningen te halen.

Inhoud van de cursus
introductie behavioral targeting
targeted marketing strategiëen
registreren gedrag sitebezoekers
targeted marketing binnen en buiten eigen domein
gepersonaliseerde event-driven campagnes
verhogen relevantie content
verbeteren usability met persona’s
stadia conversieproces
doelgroepsegmentatie en content targeting
behavior targeted advertising
interactieve multi-channel campagne management
praktijkcases

Lees hier meer over de eendaagse cursus Behavorial Targeting.

Gerelateerde Berichten

  • Welke opleiding ga jij volgen in 2009?

    Al ruim 3 jaar ben ik met veel plezier als docent verbonden bij Lectric Internetopleidingen.…

  • Marketing 2.0 | Reiswerk Inspiratiesessie

    Een volle zaal voor Richard van Hooijdonk op de Reiswerk Inspiratiesessie op de Vakantiebeurs. In…

  • Behavorial Targetting in Travel

    Behavorial Targetting is dé nieuwe marketingterm voor het tonen van aanbod op maat op basis…

Categorie: Opleiding en ontwikkeling, Specials Tags: Behavorial Targeting, Internet opleidingen, Nieuwe cursus Lectric Behavorial Targeting

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com instagram reizen hotels KLM technologie reviews TripAdvisor Google NHTV mobiel TUI Vakantiebeurs Airbnb travel Social Media destinatiemarketing Facebook onderzoek Expedia

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring