• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Oad-Groep vraagt faillissement aan

25 september 2013 door Annelies Hulshof

De hele reiswereld is geschokt, één van de grootste touroperators geeft aan zelf een faillissement aan te vragen en zegt op haar website het volgende:

Helaas hebben wij vandaag moeten besluiten zelf het faillissement van de Oad Groep aan te vragen. Een verschrikkelijk moeilijke beslissing, maar helaas restte ons geen andere mogelijkheid.

Nieuwe boekingen Oad Reizen:
Er kunnen tot nader order nieuwe boekingen, wijzigingen, annuleringen, e.d. worden aangenomen. De aanbetalingen die vanaf NU worden gedaan, zullen door de curator, als de reis niet wordt uitgevoerd, worden terugbetaald.

Voor betalingen die eerder hebben plaatsgevonden, geldt dit niet. Hoe hier verder mee om moet worden gegaan, dient nog nader te worden afgestemd met het SGR.

Bestaande boekingen Oad Reizen:
Voor klanten die reeds een reis bij ons geboekt hebben, of op dit moment met ons op reis zijn, heeft dit een grote impact. Welke consequenties dit precies voor u heeft, kunnen wij op dit moment nog niet melden. We hebben vandaag het SGR geïnformeerd over de situatie en samen met hen en de curator zoeken we naar een zo goed mogelijke oplossing en communicatie naar alle betrokkenen.

Nadere informatie:
Wij verzoeken u vriendelijk onze website in de gaten te houden. Hier zullen wij continue de meest actuele informatie op vermelden. Ook vindt u op de website van het SGR de antwoorden op de meestgestelde vragen bij een faillissement (www.sgr.nl)

Mocht u uw reis bij een reisbureau geboekt hebben, zij zijn inmiddels over de situatie geïnformeerd en ook zij staan vanzelfsprekend voor u klaar.

Het spijt ons oprecht u hiermee te moeten confronteren en bieden hiervoor onze excuses aan.

Met vriendelijke groet,
Directie Oad Groep

Ook op Reiswerk werd een bericht over het faillissement gepubliceerd.

Gerelateerde Berichten

  • Faillissement touroperator Oad geen verrassing

    Woensdagmiddag kwam Tubantia met het bericht dat de grootste zelfstandige touroperator van Nederland Oad Groep,…

  • Zoover vraagt reviews aan klanten Transavia.com

    Zoover begint binnenkort met het genereren van reviews onder klanten van Transavia.com. Reizigers die hebben…

  • Vechtdal Marketing vraagt Facebook fans een naam te geven aan hun wandelroute!

    Met een uitgebreid  Wandelnetwerk en Ommen als Wandelgemeente van het jaar 2013 is het Vechtdal…

Categorie: E-commerce

Over Annelies Hulshof

Annelies heeft aan de wieg gestaan van TravelNext, en was de eerste communitymanager van dit kennisplatform. Na haar studie Communicatie met specialisatie 'nieuwe media' kwam in TravelNext haar passie voor online marketing en reizen samen! Annelies is zelf ook fervent reiziger en schrijft nu vanuit het Belgische Gent.

Lees Interacties

Trackbacks

  1. GESPOT: Social media steun en hulp voor OAD medewerkers - TravelNext schreef:
    1 oktober 2013 om 14:21

    […] week werd bekend dat OAD failliet is gegaan en dat 1750 mensen hun baan verliezen. Volgens sommige geen verrassing, maar toch blijft […]

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Social Media hotels travel instagram destinatiemarketing Airbnb reviews Expedia TripAdvisor Vakantiebeurs mobiel NHTV TUI Booking.com technologie onderzoek KLM reizen Facebook Google

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring