Terwijl het herfstweer al flink zijn intrede heeft gedaan, brengt TUI een stukje zomer naar de Nederlandse en Belgische treinstations. Met de innovatieve campagne ‘Ondertussen in…’ geeft TUI met behulp van bekende influencers een ‘live’ inkijkje van het verblijf op een vakantiebestemming, waar ze op dat moment zijn, of net zijn geweest.

Dit visuele avontuur belooft een ontsnapping uit het druilige herfstweer, door een authentieke en persoonlijke ervaring te bieden. De beelden, gefilmd vanuit het perspectief van de influencer, creëren een gevoel van aanwezigheid en nodigen uit om de reis zelf te ervaren. De combinatie van de woorden ‘Ondertussen in…’, het bewegende beeld en het actuele weer is onderscheidend en maakt het écht. Je krijgt het gevoel dat je even mag meekijken en voelen hoe het ter plaatse is. En tegelijkertijd krijg je de feitelijke informatie van de bestemming, de reisafstand en de prijs.

Beleving

TUI zet digitale abri’s in om de vakantiebeleving met de reizigers te delen. Neem bijvoorbeeld Moïse Trustfull’s ochtendduik in Kaapverdië die wordt gedeeld in Nederland of Stien Edlund’s frisse start in Mexico getoond in België. Live temperatuurupdates, afkomstig van weersites, versterken de beleving door het contrast met het lokale weer.

“Stel je rijdt op een regenachtige dinsdagochtend om half acht een treinstation binnen. Door een beslagen ruit zie je een zeer verleidelijk bewegend zonnig beeld op een bewegende abri. Zo creëren we relevante impact binnen onze doelgroep. Je wordt echt even meegenomen”, aldus Frans Leenaars, CMO TUI Western Region.

Oprecht

Na de treinstations nemen de influencers het roer over op de social media-kanalen van TUI, waarbij ze hun volgers een hele dag meenemen in hun zonnige avonturen. Christine van Hedel, Senior Digital Marketeer bij TUI Benelux, onderstreept dat de getoonde beelden niet sensationeel, maar oprecht en realistisch zijn, waardoor de actuele situatie ter plaatse treffend wordt weergegeven.

TUI werkt in deze campagne samen met 4 Nederlandse en 4 Belgische influencers:

Voor Nederland zijn dat:

  • Dee – Curaçao
  • Moïse Trustfull – Kaapverdië
  • Froukje de Both – Malediven
  • Kirsten Schilder – Gran Canaria

En voor België:

  • Katrien van With Kids on the Road – Dubai
  • Stien Edlund – Mexico
  • Gaëlle – Lanzarote
  • Het is de Merckxs – Dominicaanse Republiek