• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Online mediabureau Adlantic lanceert nieuw product voor reismarketeers

18 november 2008 door Martin van Kranenburg

Online Mediabureau AdLantic uit Utrecht biedt marketeers uit de reiswereld de mogelijkheid om voor hun travelcampagnes heel gericht te adverteren op nichewebsites. Het bedrijf presenteerde enkele weken geleden haar online database ‘AdBase’, waarmee marketeers op interessegebied kunnen zoeken naar de meest relevante websites om op te adverteren. Inmiddels bevat de database tienduizenden Nederlandse websites waarvan een groot gedeelte erg geschikt is voor marketeers uit de reisbranche. 

Het suggestiesysteem in de database zorgt er bovendien voor, dat je als marketeer buiten de geijkte paden gaat denken. Adbase helpt je namelijk om overzicht te krijgen van websites die allemaal gelinkt zijn aan het interessegebied waar je op zoekt.  Erg handig heb ik zelf ervaren.

Marketeers zoeken in AdBase bijvoorbeeld op een vakantiebestemming en krijgen als zoekresultaat websites over het land, de provincie, de regio of de stad van die betreffende bestemming. Daarnaast kunnen ze ook op doelgroep zoeken. Zo bereik je op een website over golfen bijvoorbeeld potentiële vakantiegangers die een vakantie willen maken waarbij het mogelijk is te golfen. Hetzelfde geldt natuurlijk voor cultuurreizen, of reizen waarbij je je hond mee kunt nemen. 

Probeer nu zelf de mogelijkheden van AdBase.

Gerelateerde Berichten

  • Vechtdal lanceert online campagne om naamsbekendheid te vergroten

    Het Vechtdal positioneert zich als kinderparadijs en geeft een vakantie weg voor 12 personen via…

  • Ischgl lanceert tv commercial.

    Dit jaar ondersteund Ischgl haar promotiecampagne voor het nieuwe wintersportseizoen met een tv commercial. In…

  • RED lanceert opnieuw twee reissites

    Na Boekvandaag.nl komt RED Online Marketing opnieuw met twee reissites: Echtereisprijs.nl en Vindeenreis.nl. Beide sites gaan…

Categorie: Specials, Startups Tags: Adbase, Adlantic

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

reizen technologie NHTV TripAdvisor KLM Facebook travel Social Media Booking.com reviews Expedia TUI Airbnb destinatiemarketing Google onderzoek Vakantiebeurs instagram mobiel hotels

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring