• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Op reis vanuit huis met nieuwe VR-experience KLM

19 november 2018 door Sharon Evers

Wie zin heeft in een verre reis, hoeft daar vanaf vandaag zijn huis niet meer voor uit. Met de nieuwe iFly VR (virtual reality) kun je nu virtueel op pad. Via dit online platform van KLM kan de bezoeker met behulp van VR een bijna levensechte reis ervaren. KLM wil mensen inspiratie geven om te reizen en de wereld te ontdekken, en gebruikt hiervoor de nieuwste technologische ontwikkelingen.

Niet alleen worden met iFly VR enkele van de mooiste plekken ter wereld in 360 graden vastgelegd, de reis wordt bovendien gehost door de bekende presentator en chef-kok Kiran Jethwa (Fearless Chef). In de eerste van drie edities neemt Kiran Jethwa de kijkers mee naar het Thaise oerwoud, waar hij op zoek gaat naar de meest bijzondere koffiebonen ter wereld. “Met de introductie van virtual reality slaan we als KLM weer een nieuwe weg in om mensen te inspireren en een ultieme ervaring te laten beleven. Met ons digitale magazine iFly bereiken we een miljoenenpubliek. Vanuit iFly zijn we continue op zoek naar nieuwe manieren om mensen te inspireren de wereld te ontdekken”, zegt Boet Kreiken, EVP Customer Experience bij KLM.

Lees verder onder de video.

KLM heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om het toepassen van technologische innovaties om de klant een memorabele reiservaring te geven. Dit wordt onderstreept met introductie van iFly VR.

Met iFly zie je straks adembenemende reisvideo’s, waarin je 360 graden om je heen kan kijken. Omdat je de tijd hebt alle pracht en praal van de omgeving in je op te nemen, is het bijna net zo indrukwekkend als echt reizen. De nieuwe VR-video’s zijn te bewonderen met een VR-bril, maar ook op een tablet of smartphone. Zo kan iedereen thuis vanaf de bank een verre reis kan maken. Je vaart over de rivier, zit tussen de locals bij een ceremonie en je voelt de zon bijna op je kruin schijnen. Met een VR-bril op sta, zit of loop je letterlijk naast de presentator, terwijl hij door het regenwoud wandelt, een inheemse stam ontmoet of een olifant aait.

De volgende KLM iFly VR-productie gaat zich afspelen op Hawaï.

Gerelateerde Berichten

  • Nieuwe KLM commercial: een reis vol inspiratie!

    Op de actiesite www.eenreisvolinspiratie.nl en ook op Youtube staat de nieuwe KLM commercial; een reis…

  • KLM Cityguide: Nieuwe social actie van KLM

    Vandaag bracht KLM een e-mailing naar buiten over hun nieuwe Cityguides. Met deze kLM Cityguide…

  • iFly het nieuwe digitale magazine van KLM

    Vanochtend vroeg een e-mail van de KLM ontvangen. KLM komt met de introductie van iFly.…

Categorie: Technologie, TravelNieuws, Trends, Virtual reality

Over Sharon Evers

"De reisbranche is een interessante branche die nooit stilstaat. En dat is precies waar ik van houd. Ik houd van beweging en ben er graag als de kippen bij als er ontwikkelingen voordoen die ik in elke journalistieke vorm met jullie ga delen."

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

KLM Vakantiebeurs NHTV Social Media mobiel TripAdvisor Facebook reviews instagram Expedia onderzoek Google travel destinatiemarketing technologie reizen Airbnb TUI hotels Booking.com

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 · TravelNext