• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Oproep: leg nu een onderzoekscase neer binnen e-commerce in travel

4 oktober 2016 door Redactie TravelNext

Eerder werd al bekend dat de inzet van Instagram in travel zeer chaotisch georganiseerd is. Ook bleek uit het longitudinale onderzoek dat de responstijd op Twitter schokkend is voor het derde jaar op rij. Studenten NHTV van de vierdejaars minor e-travel zullen ook dit jaar weer onderzoek verrichten binnen de Nederlandse reisbranche en jij mag ook je idee bij ons droppen.

Ecommerce en mcommerce

Hoewel we ons steeds meer focussen op mobiel en het genereren van mobiele boekingen is er op de Nederlandse markt nog weinig onderzoek naar verricht. Het testen van apps van de travel 30 zou een interessante invalshoek kunnen zijn.

Automated services

Chatbots en artificial intelligence zijn hot topic, moet dit onderzocht worden voor de Nederlandse travel industrie? Of hoe reageren reisbedrijven eigenlijk via Whatsapp als dit onderdeel is van hun customer service kanalen?

Social media

Facebook gebruik hebben we binnen de Nederlandse travel industrie ook nog nooit onderzocht, Snapchat ook niet? Of is Snapchat eigenlijk al vervangen door Instagram met Instagram stories?

Drop je idee

Graag horen we van marketeers welke benchmarks zij graag zouden willen zien en wat interessant is om te onderzoeken. De resultaten worden uiteraard hier openbaar gepubliceerd.

Ook kun je aangeven welke channels binnen travel je graag uitgelicht zou willen zien.

Drop jullie idee/suggestie tip of vraagstuk (anoniem of juist niet) in de comments! Eind oktober wordt het onderzoek gestart!

Gerelateerde Berichten

  • 10 tips/must go’s tijdens Social Media Week

    De kick-off is van start gegaan: het eerste (Very Social Person) event tijdens Social Media…

  • 5 bruikbare video's met marketingstrategie en tips door experts in travel & hospitality

    Travel en hospitality overlappen elkaar wanneer het op marketingstrategie aankomt. In een serie voor hotelmarketeers…

  • Help TravelNext verbeteren, vul de enquête in

    Wacht je al maanden op dat ene blog over jouw favoriete onderwerp? Of bloggen we überhaupt niet…

Categorie: Apps, Customer service, E-commerce, Marketing, Mobiel, Online advertising, Online PR en branding, Social media, Technologie, Usability & design Tags: research

Over Redactie TravelNext

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Booking.com Google reviews hotels TripAdvisor Expedia onderzoek KLM travel technologie destinatiemarketing Social Media Facebook mobiel Vakantiebeurs reizen instagram NHTV Airbnb TUI

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring