Functieomschrijving:
Je stelt samen met de directie het marketingplan op en voert deze vervolgens uit. Naast de gedrukte media is online marketing een belangrijk onderdeel hiervan. Je schrijft zelf ook actief teksten, initieert en draagt ideeën aan. De ontwikkelingen op het gebied van e-commerce volg je op de voet.

Je bent verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten en de daarbij behorende budgetten. Je rapporteert de financiële, commerciële en operationele zaken rechtstreeks aan de directie. Samen met de directie bepaal je welke middelen worden ingezet. Ook heb je veel contact met redacties en journalisten voor reisreportages en lezersreizen. Je bepaalt mede het gezicht van Pin High op beurzen en evenementen, in de lay-out van de brochures, in advertenties en op internet. Je krijgt volop ruimte om voorstellen te doen ten aanzien van nieuwe producten, gestoeld op markt- en brancheontwikkelingen.

Functie-eisen:
HBO werk- en denkniveau in marketing
Enige jaren relevante werkervaring in de B to C marketing
Goede kennis van de verschillende internetdistributiekanalen
Ervaring met responsemetingen en optimalisatie van marketingactiviteiten
Je hebt reeds een netwerk opgebouwd binnen de activiteiten uit de functieomschrijving
Gedreven en creatief
Commercieel
Flexibel en proactief
Analytisch sterk
Doorzettingsvermogen
Stressbestendig

Interesse kijk dan op de site van Pin High Golftravel hoe te solliciteren