• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Pin High Golftravel zoekt Marketing Manager met passie voor e-commerce

16 mei 2008 door Martin van Kranenburg

Functieomschrijving:
Je stelt samen met de directie het marketingplan op en voert deze vervolgens uit. Naast de gedrukte media is online marketing een belangrijk onderdeel hiervan. Je schrijft zelf ook actief teksten, initieert en draagt ideeën aan. De ontwikkelingen op het gebied van e-commerce volg je op de voet.

Je bent verantwoordelijk voor de marketingactiviteiten en de daarbij behorende budgetten. Je rapporteert de financiële, commerciële en operationele zaken rechtstreeks aan de directie. Samen met de directie bepaal je welke middelen worden ingezet. Ook heb je veel contact met redacties en journalisten voor reisreportages en lezersreizen. Je bepaalt mede het gezicht van Pin High op beurzen en evenementen, in de lay-out van de brochures, in advertenties en op internet. Je krijgt volop ruimte om voorstellen te doen ten aanzien van nieuwe producten, gestoeld op markt- en brancheontwikkelingen.

Functie-eisen:
HBO werk- en denkniveau in marketing
Enige jaren relevante werkervaring in de B to C marketing
Goede kennis van de verschillende internetdistributiekanalen
Ervaring met responsemetingen en optimalisatie van marketingactiviteiten
Je hebt reeds een netwerk opgebouwd binnen de activiteiten uit de functieomschrijving
Gedreven en creatief
Commercieel
Flexibel en proactief
Analytisch sterk
Doorzettingsvermogen
Stressbestendig

Interesse kijk dan op de site van Pin High Golftravel hoe te solliciteren

Gerelateerde Berichten

  • Holidaycars.com zoekt een Product Manager

    Door de zeer sterke groei zijn er bij Holidaycars.com intern een aantal posities gewijzigd en…

  • Travel Trend zoekt een account manager

    De Account Manager (full-time) vervult primair een commerciële rol op de afdeling Sales & Customer…

  • VVV zoekt Product Manager Cadeaubonnen

    Laatst las ik de zaterdageditie van het AD en viel mijn oog op deze vacature. Een super…

Categorie: Marketing

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Google Booking.com onderzoek destinatiemarketing travel TripAdvisor NHTV Social Media TUI technologie KLM Facebook Expedia reizen instagram Airbnb Vakantiebeurs mobiel hotels reviews

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring