Op 21 en 22 februari wordt in Londen de Travel Technology Europe 2018 gehouden. Het is de grootste gespecialiseerde tentoonstelling en conferentie van Europa die meer dan 6.000 professionals uit de reistechnologie bijeenbrengt. Dit lang gevestigde en gerenommeerde evenement verbindt kopers en managers met leveranciers. En helpt ze kennis op te doen en contacten te maken om te innoveren in de toekomst van reizen.

Uit een nieuwe enquête van Travel Technology Europe blijkt dat, ondanks de serieuze uitdagingen in de backoffice, inkopers van reizen en hoteltechnologie prioriteit zullen geven aan uitgaven voor nieuwe technologieën die de klantervaring in 2018 verbeteren. Contentmarketing, betalingen en op de klant gerichte ervaringen lijken de gebieden nieuwe technologie in 2018 te zijn.

Topgebieden met prioriteit voor nieuwe technologie-uitgaven
1. Contentmarketing
2. Betalingen
3. Gastgerichte ervaringen
4. Mobiel / omni channel
5. Beveiligingssystemen
6. Kunstmatige intelligentie
7. Blockchain
8. Virtual reality

Naast de beurs is Europa’s grootste conferentieprogramma ontworpen om te voldoen aan de kennisbehoeften van beginners in de reiswereld tot ervaren inkopers. Onafhankelijk geproduceerd en ondersteund door meer dan 120 deskundige sprekers, die meer dan 70 actuele onderwerpen behandelen.

Travel Technology Europe biedt de mogelijkheid om 6.000 professionals uit de Europese reis- en technologiegemeenschap te ontmoeten. Van peer-to-peer en leverancier netwerksessies tot informele sociale evenementen. Het evenement stelt aanwezigen in staat om nieuwe relaties op te bouwen en kennis te delen.