• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Secret Escapes: “Het doorbreken van de Nederlandse marktconventies is de sleutel”

6 juli 2018 door Dylan Cinjee

Begin deze maand heeft Secret Escapes haar nieuwe campagne gelanceerd. De tv-commercial laat een sceptische houding zien die vaak typerend is voor Nederlanders in de hoofdrol. “Hiermee onderstreept Secret Escapes dat de exclusieve reisaanbiedingen op de website misschien onwerkelijk lijken, maar dit niet zijn”, aldus het bedrijf.

De commercial is gebouwd rondom de bekende Nederlandse uitspraak “Het lijkt te mooi om waar te zijn….”. De tv-spot laat een koppel zien dat heerlijk aan het genieten is in een luxe hotelkamer, maar al snel neemt de achterdocht de overhand en is het stel ervan overtuigd dat de deal te mooi is om waar te zijn. Een situatie die typerend is voor Nederlanders: het verlangen naar luxe en meerwaarde, maar het wantrouwen van goede deals. “In plaats van tegen deze gezonde dosis wantrouwen van Nederlanders in te gaan, hebben we er een creatieve draai aan gegeven. Secret Escapes is gevat en stijlvol en biedt haar members verbazingwekkende kortingen, hierdoor zijn we ervan overtuigd dat het merk deze boodschap kan uitdragen”, zegt Bas Korsten, Creative Partner van JWT Amsterdam.

“Het doorbreken van de Nederlandse marktconventies is de sleutel om Nederlandse reizigers meer vakantie te kunnen bieden voor hun geld”, aldus Rebecca Allen, Head of Market van Secret Escapes Nederland. “We gaan met trots de uitdaging aan om Nederlanders op een frisse en onderscheidende manier de meerwaarde te bieden waar zij naar op zoek zijn”. Secret Escapes zet nu de eerste stap met haar tv-commercial en bouwt daar een campagne omheen.

De commercial:

Gerelateerde Berichten

  • Technologie als sleutel

    Als futuroloog en trendwatcher werkzaam voor ministeries, het grootbedrijf en het MKB en als meest…

  • Travel24.com opent Nederlandse website

    Travel24.com, een reissite met aanbiedingen, richt zich voortaan ook op de Nederlandse markt. Volgens het…

  • Hotelspecials.nl lanceert kortingsclub Secret Savers

    Onder de naam Secret Savers biedt Hotespecials.nl voortaan kortingen die alleen bestemd zijn voor nieuwsbriefabonnees…

Categorie: Marketing, TravelNieuws

Over Dylan Cinjee

Dylan Cinjee is de Community Manager bij TravelNext.nl. Daarnaast werkt hij al enkele jaren als redacteur bij vakblad TravelPro en Business Traveller Nederland. “De reisbranche is enorm dynamisch en staat nooit stil. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat er kan gebeuren. Bestemmingen komen en gaan, innovaties volgen elkaar op en de startups schieten als paddenstoelen uit de grond. TravelNext is daarom een mooie toevoeging aan ons portfolio.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

hotels TUI technologie Airbnb Facebook Social Media Booking.com Google travel instagram NHTV reviews Vakantiebeurs TripAdvisor onderzoek destinatiemarketing KLM Expedia reizen mobiel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring