In deze (nieuwe) functie bij Center Parcs ben je verantwoordelijk voor het succesvol exploiteren van de marketing database. Dit doe je door middel van het maken, uitvoeren en innoveren van een DM- en CRM-strategie, c.q. het opzetten en uitvoeren van gerichte direct marketing campagnes via de verschillende directe kanalen (on- en offline).

Je hebt veel contact met interne opdrachtgevers. In deze serviceverlenende rol geef je advies en stuur je externe bureaus aan. Jouw werkzaamheden zijn o.a  het opzetten en onderhouden van de klantcontactstrategie, verbeteren van inzichten in het klantengedrag in de verschillende klantgroepen en dit vertalen in strategie en specifieke DM toepassingen in gedifferentieerde klantenprogramma´s voor het betreffende land,  bijdragen leveren aan projectinnovaties op het gebied van DM en CRM, functioneel leiding geven aan Direct Marketeers en Traffic medewerker, opzetten en overall coördinatie van DM-campagnes en opzetten van business cases voor DM-campagnes met externe databases.

Lees meer over deze vacature op www.centerparcs.com