• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Sterke groei Face2Face Travel

6 september 2010 door Martin van Kranenburg

De zelfstandige reisadviseurs van Face2Face Travel zijn bijzonder tevreden over het verloop van het tweede volledige boekjaar van de organisatie. In een regulaire meeting afgelopen week bij het natuurbelevingcentrum de Oostvaarders is een korte balans gemaakt op het lopende boekjaar welk wordt afgesloten eind oktober a.s.

Takis Panagopoulos, directeur van Face2Face Travel constateert dat de groei van het aantal aangesloten Travel Manager afgelopen jaar bijna 20% is geweest, daarentegen is de omzet met een veelvoud ervan gegroeid. John van Dick van de Travel Managers presenteerde trots dat de omzet per Travel Manager stijgende is, hiermee wordt bevestigd dat de aangesloten ondernemers een goede commerciële en operationele ondersteuning verkregen.

Takis Panagopoulos benadrukt dat de dienstverlening van de Travel Managers excellent en doeltreffend is, onlangs zijn tevens nieuwe componenten toegevoegd bij het beheren van de klantendossiers, hierdoor heeft de klant nu direct toegang tot zijn eigen website binnen de organisatie met alle benodigde informatie over zijn reis, klanten kunnen zelf wijzigingen en vragen stellen vanuit de website in een besloten intranet, evengoed kan men als klant direct de reis betalen met bijvoorbeeld iDeal. De winterboekingen lopen alweer gestaagd binnen, en de doelstellingen voor het komende boekjaar worden alweer naar boven bijgesteld.

Gerelateerde Berichten

  • Samenwerking Face2Face Travel en Pagango in nieuw vakantieplatform

    Takis Panagopoulos, eigenaar van Face2Face Travel gaat samenwerken met Arthur Detering, eigenaar van Pagango, in…

  • Emerce Travel Insight

    Bij Emerce Insight word je in een dag bijgepraat over alle innovaties op het gebied…

  • Van travel 1.0 naar travel 2.0

    Web 2.0 is het modewoord van vandaag. Toets het woord “web 2.0” in op Google…

Categorie: E-commerce Tags: Face2Face Travel, Takis Panagopoulos

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

travel reviews Social Media Booking.com Expedia onderzoek KLM Vakantiebeurs technologie destinatiemarketing mobiel reizen TripAdvisor instagram Airbnb Google Facebook hotels NHTV TUI

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext