• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Thomas Cook bundelt krachten met Expedia

14 september 2017 door Dylan Cinjee

Thomas Cook klanten krijgen straks, in vergelijking met de huidige situatie, toegang tot 60.000 extra hotels, in steden wereldwijd en in Europese autovakantiebestemmingen omdat de reisorganisatie een strategische alliantie is aangegaan met Expedia. Expedia wordt de bevoorrechte hotelaanbieder van Thomas Cook voor het complementary segment van citytrips en autovakanties. Expedia stelt daarbij haar reserveringsplatform ter beschikking voor alle verkoop van citytrips en hotel-only aanbod via de Thomas Cook distributiekanalen in Europa.

Expedia zal haar toonaangevende technologie aanwenden voor hotelreserveringen van citytrips en autovakanties – hetzij enkel het hotelverblijf, hetzij als onderdeel van een dynamisch citytrippakket – via de belangrijkste websites, contact centers en kantoren van Thomas Cook en via de open distributie. Daarbij kan Thomas Cook dankzij deze overeenkomst haar kernaanbod aan zonvakanties wereldwijd aanbieden via de Expedia websites en zo haar distributiebereik verruimen.

“De combinatie van Expedia’s hotelportfolio met online toptechnologie zal het Thomas Cook citytrip- en hotel-only aanbod voor onze klanten verruimen en betekent meteen een belangrijke stap voorwaarts in onze strategie naar winstgevende groei. Door onze krachten te bundelen met een speler als Expedia, met wereldwijd bereik en specifieke expertise, is Thomas Cook in staat om haar systemen en processen verder te vereenvoudigen”, aldus Thomas Cook Chief Executive Officer, Peter Fankhauser

Door deze tweede fase in de reorganisatie van het hotelaanbod binnen het complementary segment af te ronden, kan Thomas Cook zich weer focussen op het versterken van haar kern reisaanbod. Daarnaast kan Thomas Cook haar klanten hierdoor een ruimer hotelaanbod en een verbeterde reserveringservaring bieden. De overeenkomst zorgt er ook voor dat Thomas Cook haar eigen business kan vereenvoudigen. Deze overeenkomst is een katalysator om de operaties van Thomas Cook te stroomlijnen over de 16 thuismarkten.

Gerelateerde Berichten

  • Weekendjeweg.nl en Thomas Cook openen Weekjeweg.nl

    Thomas Cook en Weekendjeweg.nl komen samen met Weekjeweg.nl. De reissite wordt gevoed door Thomas Cook…

  • Jorg Esser nieuwe CEO Thomas Cook Nederland

    Jorg Esser wordt de nieuwe CEO van Thomas Cook Nederland. Hij volgt Susan Duinhoven op.…

  • Thomas Cook zoekt een Sitemanager (fulltime)

    In verband met uitbreiding van de online activiteiten op Thomascook.nl is Thomas Cook op zoek…

Categorie: TravelNieuws

Over Dylan Cinjee

Dylan Cinjee is de Community Manager bij TravelNext.nl. Daarnaast werkt hij al enkele jaren als redacteur bij vakblad TravelPro en Business Traveller Nederland. “De reisbranche is enorm dynamisch en staat nooit stil. Elke dag is weer een nieuwe uitdaging, je weet nooit wat er kan gebeuren. Bestemmingen komen en gaan, innovaties volgen elkaar op en de startups schieten als paddenstoelen uit de grond. TravelNext is daarom een mooie toevoeging aan ons portfolio.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

Facebook travel Airbnb mobiel Vakantiebeurs onderzoek Social Media destinatiemarketing Google NHTV instagram hotels technologie reizen KLM Expedia TUI Booking.com reviews TripAdvisor

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 TravelNext