• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

TravelNext

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche

Hét Nederlandse e-travel platform gericht op nieuwe ontwikkelingen in de reisbranche.

  • Nieuws
  • Duurzaam
  • Tech
    • Mobiel
    • Apps
    • Video
    • Virtual reality
  • Social
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Pinterest
    • Snapchat
    • YouTube
    • Reviews
  • Marketing
    • Affiliate marketing
    • Destinatiemarketing
    • E-mailmarketing
    • Online advertising
    • Online PR en branding
    • Zoekmachine marketing
  • E-commerce
    • Customer service
    • Sharing Economy
    • Usability & design
    • Webanalytics
  • Events
    • ANVR Congres
    • Travel Congress
    • Reiswerk Studentenchallenge
    • Emerce eTravel 2016
    • Vakantiebeurs Vakdagen Jaarbeurs Utrecht
    • ITB Berlijn
    • Digital Tourism Innovation Campus Barcelona
    • Eye For Travel Amsterdam
    • TravelNext Congres
  • Specials
    • International Year of Sustainability in Tourism (2017)
    • Trends
    • Startups
    • Interviews
    • Opleiding en ontwikkeling
  • Partners
    • RED Online Marketing
    • EURAM
    • Samenwerken?
  • Bloggers
  • Vacatures
  • Contact

Travel Trend zoekt een account manager

11 juli 2009 door Martin van Kranenburg

De Account Manager (full-time) vervult primair een commerciële rol op de afdeling Sales & Customer Service. De Account Manager valt onder de verantwoording van de Manager Sales Support & Quality Control en werkt met betrekking tot de key accounts nauw samen met de directie.

Werkzaamheden
Actief beheer van het accountplan.
Werven van nieuwe BestSellers en het optimaliseren van de relaties met de bestaande
Invoeren en bijhouden van agentuurovereenkomsten en contractafspraken.
Bewaking van de commerciële doelstellingen.
Begeleiden van tenminste drie studiereizen per jaar.
Initiëren en uitvoeren van commerciële (verkoop)acties zoals presentaties, workshops en advertenties.
Volledige ondersteuning bieden aan de salesafdeling (pre- en aftersales studiereizen, onderhoud van website, beantwoorden van correspondentie etc.).
Het werken buiten kantoortijd is onderdeel van de functie en aard van de werkzaamheden.
Begeleiden van tenminste drie studiereizen per jaar.

Functie-eisen:
HBO werk- en denkniveau.
Sterk commercieel inzicht.
Ervaring met het geven van presentaties aan grote groepen
Affiniteit met verre bestemmingen, bij voorkeur opgebouwd door reis- en verkoopervaring
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels (mondeling en schriftelijk).
Ervaring met het werken in Microsoft Word, Powerpoint, Excel en eventueel Dreamweaver.
(Studie)reiservaring naar verre bestemmingen is een pré.
Ervaring in een vergelijkbare functie is een pré.

Voor meer informatie en hoe te reageren kijk dan hier op de site van Travel Trend

Gerelateerde Berichten

  • Youropi.com zoekt een Account Manager

    Youropi.com komt graag in contact met een ondernemende account manager/verkoper. Heb jij een grote passie…

  • Carlson Wagonlit Travel zoekt Corporate Sales Manager

    Carlson Wagonlit Travel (CWT) is één van de grootste zakenreisorganisaties in de wereld en is…

  • Manager Touroperating Thika Travel

    Thika Travel is een 20-jaar jonge reisorganisatie, bruisend van energie en volop groeiend. Thika Travel…

Categorie: Marketing

Over Martin van Kranenburg

In 2007 heeft Martin het marketingblog Reismanagers.nl opgericht. In mei 2012 is Reismanagers.nl overgegaan naar TravelNext. Martin van Kranenburg is sinds 1998 werkzaam in de online marketing (@sinds1998). Hij heeft aan de wieg gestaan van de websites van D-reizen en Micazu (winnaar Thuiswinkel Awards 2011 - 2014). Naast het ontwikkelen van online platformen in de reisbranche is Martin een gepassioneerd spreker, dagvoorzitter en trainer en heeft hij zich gespecialiseerd op het gebied van persuasive design en conversie. Martin is de schrijver van de populaire Marketingfacts whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing en bekend van zijn gezaghebbende boek ‘Influence‘. Ook is Martin de bedenker van het ConversionFriday model, waarmee hij bedrijven helpt met structurele focus snel de online omzet te verhogen.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief!

TravelNext is onderdeel van vakblad TravelPro

Volg ons

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Knowledge Partners

Breda University
Reiswerk
Reiswerk
EURAM
Vakantiebeurs
Travel Congress

Recente vacatures

Vacatures powered by Reiswerk.nl


General Manager Huis Huren Ibiza
Red Online Marketing zoekt online marketeers
Vakantiestunt zoekt zelfstandig reisspecialisten
Display & Paid Social Marketeer bij Thomas Cook
Junior SEO Specialist bij TUI
Online marketeer bij Sunweb Group

Zelf een vacature plaatsen als werkgever?

Dat kan! Je maakt eenmalig een werkgeversprofiel aan op Reiswerk.nl en vervolgens kun je er alle vacatures in uploaden, die getoond worden aan een database bestaande uit meer dan 10.000 geregistreerden.

Recente reacties

  • Nelly wolter op TUI lanceert nieuw concept: eerlijk op vakantie met TUI Fair Travel
  • Sandra Mathijssen op Succesvol digitaal Travel Congress 2021: vooruitkijken naar de nieuwe werkelijkheid
  • Georg op Ierse technologie biedt grensverleggende en veilige reisoplossingen 

Tagcloud

hotels onderzoek Expedia travel Vakantiebeurs Booking.com destinatiemarketing Google TripAdvisor reviews TUI KLM Facebook Airbnb instagram technologie reizen NHTV Social Media mobiel

Footer

Founding partners

Meer weten over ons Privacy beleid?

Privacy en Cookiebeleid

Copyright © 2023 | TravelNext | Cookieverklaring