De Account Manager (full-time) vervult primair een commerciële rol op de afdeling Sales & Customer Service. De Account Manager valt onder de verantwoording van de Manager Sales Support & Quality Control en werkt met betrekking tot de key accounts nauw samen met de directie.

Werkzaamheden
Actief beheer van het accountplan.
Werven van nieuwe BestSellers en het optimaliseren van de relaties met de bestaande
Invoeren en bijhouden van agentuurovereenkomsten en contractafspraken.
Bewaking van de commerciële doelstellingen.
Begeleiden van tenminste drie studiereizen per jaar.
Initiëren en uitvoeren van commerciële (verkoop)acties zoals presentaties, workshops en advertenties.
Volledige ondersteuning bieden aan de salesafdeling (pre- en aftersales studiereizen, onderhoud van website, beantwoorden van correspondentie etc.).
Het werken buiten kantoortijd is onderdeel van de functie en aard van de werkzaamheden.
Begeleiden van tenminste drie studiereizen per jaar.

Functie-eisen:
HBO werk- en denkniveau.
Sterk commercieel inzicht.
Ervaring met het geven van presentaties aan grote groepen
Affiniteit met verre bestemmingen, bij voorkeur opgebouwd door reis- en verkoopervaring
Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels (mondeling en schriftelijk).
Ervaring met het werken in Microsoft Word, Powerpoint, Excel en eventueel Dreamweaver.
(Studie)reiservaring naar verre bestemmingen is een pré.
Ervaring in een vergelijkbare functie is een pré.

Voor meer informatie en hoe te reageren kijk dan hier op de site van Travel Trend