De TN weekly bevat de interessantste, populairste, nieuwste en laatste ontwikkelingen en weetjes van de afgelopen week die wij kort voor je hebben samen gevat om je zo wekelijks een korte update te geven van wat zich heeft afgespeeld binnen TravelNext!

In gesprek met Arjan Kers over Reiswerk Studenten Challenge

Aankomende week wordt de jubileumeditie van de Reiswerk Studenten Challenge gehouden. Tijdens deze challenge speelt TUI een grote rol, en daarom stelden wij van TravelNext een aantal vragen aan general manager Arjan Kers. Wij waren namelijk heel benieuwd naar de rol van TUI tijdens de Reiswerk Studenten Challenge en uiteraard ook naar de verwachtingen van Arjan Kers zelf.

Wat Arjan Kers sterk benadrukt in het interview dat wij met hem hebben gehouden is dat hij erg uitkijkt naar het ontmoeten van de studenten die gemotiveerd en enthousiast zijn, de studenten die zich tijdens dit evenement kunnen gaan profileren. Hij ziet de Reiswerk Studenten Challenge als een enorm grote kans om te blijven ontwikkelen, ook voor een dergelijke organisatie als TUI! Wil je meer lezen over het interview met Arjan Kers? Lees het hier!

‘IK ZIE HET ALS EEN SCHITTERENDE KANS OM TE LATEN ZIEN HOE MOOI DE REISBRANCHE IS’

Header Arjan Kers Reiswerk Studenten Challenge

De laatste updates rondom Facebook

Facebook, Facebook en Facebook. De ontwikkelingen rondom dit social media kanaal blijven maar langskomen, het is haast niet meer bij te houden. Om het een stuk makkelijker te maken, heeft Tessa de Rouw alle updates op een rijtje gezet.

De ontwikkelingen rondom Facebook lopen nogal uiteen. Van de dynamic targetting mogelijkheden op Instagram, het kleine zusje van Facebook tot aan het publiceren van 360° foto’s op Facebook. Hiernaast heeft Facebook ook nog eens de customer audience uitgebreid. Op Facebook kunnen doelgroepen vanaf nu opgesplitst worden op basis van het gedrag dat zij vertonen op de website. En zo kunnen we nog wel doorgaan, en het zal de komende tijd ook niet veranderen. Maar wat bieden deze ontwikkelingen nu eigenlijk voor kansen voor de travelbranche? Lees het terug in de blog van afgelopen maandag!

pexels-photo-58625

4 & 5 mei, hoe kan de travelbranche hier een belangrijke partner voor worden?

Nederland heeft weer herdacht en gevierd, en nu de generatie die zelf de oorlog heeft meegemaakt langzaam aan het verdwijnen is, is er een ‘back- up’ nodig. Herdenkorganisaties en stichtingen zijn bezig om andere generaties te betrekken bij deze toch wel belangrijke dagen. Ook toeristische partners zouden hierin een rol kunnen spelen, maar hoe?

Liberation Route is een van de stichtingen die staat voor het creëren van een gemeenschappelijk bewustzijn. Liberation Route is een ‘toeristische’ route door diverse landen die gebaseerd is op de tocht die de geallieerden aflegden. Het is de Stichting Liberation Route die, in samenwerking met onder meer toeristische partijen, werkt aan de naamsbekendheid van de internationale route en die de route toegankelijk en educatief wil maken. De inzet van toerisme op en rondom de Liberation Route komt ten goede aan het doel van de stichting. De route biedt toeristen, en dus andere organisaties de mogelijkheid om zich meer betrokken te voelen bij deze dagen. Hoe zal zich dit verder gaan ontwikkelen?

Meer weten over de Liberation Route? Check de blog!

‘HERDENKEN EN VIEREN’Herdenken en vieren- 4 en 5 mei