Op dit moment leven we in een nieuwe werkelijkheid. Het zijn onzekere tijden waarin organisaties gedwongen worden om keuzes te maken zonder over alle informatie te beschikken. Organisaties die snel kunnen schakelen en duurzaamheid hierin meenemen zijn frontrunners in de huidige maatschappij. Wat zijn de belangrijkste factoren die succes van mislukking onderscheiden? Hoe reis je van ‘do less harm’ naar ‘do good’? Hoe bespoedigt de reissector nu haar herstel? Wat is de impact op het marketing- & communicatiebeleid in deze nieuwe werkelijkheid?
De laatste maatschappelijke trends en ontwikkelingen veranderen de werkcultuur in de reiswereld. COVID-19 vraagt in toenemende mate om meer transparantie, flexibiliteit en perspectief, maar ook organisatieverandering en verandergedrag staan al jaren op de agenda. Wat betekent dit voor de toekomst van ons werk wanneer oude patronen en routines niet meer werken?
Tijdens het Travel Congress 2021 staan de belangrijkste lessons learned naar aanleiding van de COVID-19-crisis centraal. Op donderdag 14 januari vindt er een interactief, online programma plaats met inspiratieve keynotes en talkshows, waarbij sprekers van binnen en buiten de reisbranche hun aanpak en innovatieve concepten delen op het gebied van marketing & communicatie, strategie, human capital en duurzaamheid. De gehele dag wordt er een ijzersterk programma aangeboden, waarbij deze vier thema’s afzonderlijk zullen worden belicht.
Laten we juist nu elkaar (digitaal) ontmoeten. Luisteren, leren van en mét elkaar, inspireren en elkaar motiveren om de toekomst met vertrouwen in te gaan. Een digitaal bezoek aan het Travel Congress 2021 geeft je vertrouwen én inspiratie. We gaan gezamenlijk op zoek naar de toekomst van de sector, toerisme en reizen. Samen geven we de nieuwe werkelijkheid vorm.
Registreer gratis via: www.travelcongress.nl?utm_source=partner&utm_medium=artikel&utm_campaign=travelnext
Het Travel Congress wordt aangeboden door Vakantiebeurs.